خبرهای داغ:
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: در زمستان سال جاری ۲۴۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم استان فارس اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۷۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعیدیوسفی، با اشاره به اعزام ۲۴۰ دانشجوی استان فارس در سه ماه آخر سال به مناطق محروم این استان گفت: روستای های مهر، فسا، لارستان، سروستان، جهرم، استهبان از جمله روستاهای محروم استان فارس هستند.

وی با بیان اینکه خدمات عام المنفعه در اولویت کار اردوهای جهادی است، گفت: فعالیت های انجام شده توسط این دانشجویان به مناطق محروم در زمینه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و دیگر خدمات بهداشتی بوده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان فارس بیان داشت: در بحث آموزش فعالیت های انجام شده در بحث فرهنگ سازی، فرهنگ مصرف اقتصاد مقاومتی، آموزش بهره وری از آب، آموزش و برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان بوده است.

یوسفی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث فرهنگی بیان داشت: مسائل اعتقادی و آسیب های ماهواره مهمترین و جدی ترین بحث در روستا است.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال، ۲۱۰۰ نفر، به مناطق محروم استان فارس اعزام شدند، تصریح کرد: همچنین در بهار امسال، ۴۰۹ نفر از دانشجویان، پاییز ۲۵۷ نفر و زمستان ۲۴۰ نفر به مناطق محروم استان فارس اعزام شده اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار