سید داود موسوی گفت: در تحقق منویات و شعارهایی که هرساله رهبر معظم انقلاب دارند ما ضعیف عمل کردیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۱۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸

سید داود موسوی درتشریح شعار سال و اهمیت آن اظهار داشت: چند سال اخیر رهبر فرزانه و عزیز انقلاب در شعار هایی که هر ساله برای شعارسال بیان می فرمایند حول مسایل اقتصاد و بحث تولید و مصرف است.

وی افزود: به خاطر اهمیت مسئله اقتصادی است که رهبری فرمودند:اقتصاد می توانند به عنوان پاشنه آشیل ما باشد.

موسوی ادامه داد: امسال بحث فرهنگ را به قضیه اقتصاد گره زدند یعنی بحث فرهنگ فی نفسه یک اصل هست برای ما ویک اولویت کاملا پذیرفته شده و اساسی است که محجور مانده تا جایی که مسئولین ما گاهی از مسائل فرهنگی غفلت می کنند.

این عضو بسیج اساتید با اشاره به اهمیت اقتصاد و فرهنگ در کشورگفت: تلفیق فرهنگ با اقتصاد اینگونه بود که ما هم میتوانیم فرهنگ اقتصادی داشته باشیم و به اقتصادمان رنگ و بوی فرهنگی بدهیم ونگاهمان به اقتصاد را اگر بخواهیم اقتصاد پایدار و پویایی داشته باشیم باید فرهنگی کرده و بحث زیر ساختگی ایجاد کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: می توانیم بحث فرهنگ اقتصادی را مطرح کنیم از هر دوجنبه چه اقتصاد فرهنگی و چه فرهنگ اقتصادی باهمه جوانب و شاخه های آنها بر اساس ضرورتی که دارند بررسی کرده و اجرایی کنیم.

موسوی در رابطه با عملکرد مسئولین اجرایی کشور برای تحقق شعار سال اظهار داشت: در تحقق منویات و شعارهایی که هرسال رهبر معظم انقلاب داشتند ما ضعیف عمل کردیم. هر چند امسال هم گامهای خوبی برداشته شد اما ما در زمینه مسایل اقتصادی و هم فرهنگی بهخ اون جایی که باید می رسیدیم نرسیدیم.

وی در پایان با اشاره به انتخاب شعار سال 1394 توسط مقام معظم رهبری گفت: باید به منویات رهبری توجه کرده و شعاری که روز اول سال نو در صحن مطهر امام رضا (ع) به صورت دقیق وریزتر بیان می کنندو اهمیت و ضرورت آن را روشن می کنند  را سرلوحه کار قرار دهیم ودر جهت تحقق آن عمل کنیم وو به پیش رفت کشور در جهتی که ایشان رهنمود می دهند سرعت بخشیم انشالله.

منبع چهار فصل


ارسال نظرات