فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از آغاز به کار اردوگاه زنجانیان برای اسکان اردوهای راهیان نور از 27 اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۵۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان, سردار جهانبخش کرمی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت آغاز اعزام اردوهای راهیان نور انجام شد، با یادآوری خاطرات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی که برکت رهبری انقلاب اسلامی و فداکاری شهدا به وقوع پیوست، دشمنان مقابله و جنگ با کشور را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به راه اندازی هشت سال جنگ تحمیلی توسط دشمنان بیان کرد: در آن زمان همه غرب و شرق بسیج شده بود تا به کشور ضربه بزند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در آن برهه زمانی رزمندگان ایرانی با یاری خداوند و رهبری امام خمینی (ره) پیروز شده و دشمن را شکست دادند، افزود: پس از پایان جنگ دشمنان هجمه های خود را تمام نکرده و طی سالیان سال به بهانه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن به کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ایران 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: هم اکنون نیز وظیفه داریم که از خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پاسداری کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه در حال حاضر نبرد نظامی به پایان رسیده و کشور در حال جنگ نرم با دشمنان است، تصریح کرد: یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان اردوهای راهیان نور است که با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب انجام می شود.

این مسئول زمان آغاز اعزام‌های کاروان‌های سایر اقشار را 27 اسفند ماه عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا 15 فروردین سال آینده 5 هزار نفر تحت عنوان کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

سردار کرمی به کمک مسئولان استان برای تکمیل اردوگاه شهید باکری زنجان در خرمشهر اشاره کرد و افزود: فاز نخست این اردوگاه تا 27 اسفند ماه تکمیل می‌شود و کاروان اعزامی از این تاریخ در اردوگاه متعلق به استان اسکان داده می‌شوند.

وی ظرفیت فاز نخست اردوگاه شهید باکری زنجان را در خرمشهر 800 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: با تکمیل فاز دوم این اردوگاه ظرفیت آن به بیش از یک هزار 500 نفر افزایش می‌یابد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را ارزشمند دانست و تاکید کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی برهه‌ای درخشان محسوب می‌شود، ادامه داد: دفاع مقدس جنگی جهانی در جغرافیایی کوچک محسوب می‌شد که از طرف دنیا بر ملت ایران تحمیل شده بود.

ارسال نظرات