فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اعزام 350 نفر از شهرستان‌ ابهر در غالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۶۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

محمد فروزنده در دومین جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور سپاه ناحیه ابهر ضمن تسلیت ایام فاطمیه با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: با همت سپاه ناحیه ابهر برنامه اعزام زائران به اردوهای راهیان نور همچون سنوات گذشته برگزار می‌شود.

وی از اعزام 350 نفر زائر از شهرستان‌ ابهر در غالب کاروان‌های راهیان نور برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و بیان داشت: این زائران از شهرهای ابهر، هیدج و صائین قلعه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزاممی‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: کاروان راهیان نور خواهران شهرستان ابهر از ششم تا نهم اسفند ماه و کاروان‌های راهیان نور برادران از دهم تا سیزدهم اسفند ماه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی به مراسم استقبال از زائران مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: امسال مراسم بدرقه زائران کاروان‌های راهیان نور با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با شکوه خاصی انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه بخشدار مرکزی ابهر با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مناطق کردستان گفت: این رزمندگان بودند که با شهادت خود به این سرزمین‌ها و خاک این سرزمین قداست و ارزش خاصیی بخشیدند چرا که خاکی که این شهدا در آن دفن شده‌اند با خاکی که کفار در آن هست یکی نیست.

امرالله گل محمدی به جایگاه و منزلت والای شهیدان اشاره کرد و متذکر شد: ما به هر اندازه به این شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس ارزش و احترام قائل شویم در واقع به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزش قائل شده‌ایم.

در پایان این جلسه معاون فرماندار شهرستان ابهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از اقدامات ارزشمند سپاه ناحیه ابهر در اعزام کاروان‌های راهیان نور تقدیر کرد.

نعمت جلیلی تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی شهرستان موظف هستند در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و اهمیت کاروان‌های راهیان نور همکاری لازم را برای اعزام زائران با سپاه ناحیه ابهر داشته باشند.

گفتنی است، دومین جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور سپاه ناحیه ابهر با حضور محمد فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، نعمت جلیلی معاون فرماندار شهرستان ابهر، امرالله گل محمدی بخشدار مرکزی ابهر و سایر مسئولان ادارات و ارگان‌های شهرستان در محل فرمانداری ابهر برگزار شد.

ارسال نظرات