خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین،البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی:

هنر منشا اندیشه و هنرمندی است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هنر منشا اندیشه و هنرمندی است هر عقیده ای که وی داشته باشد به وسیله هنرش در جامعه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۰۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم، قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عصر دیروزدر سومین نشست مجمع بسیج هنرمندان با حضور مسئولین استانی و سپاه که در سالن شهید حسنپور سپاه استان برگزار شد گفت: هنرمند هرعقیده‌ای داشته باشد برای عقیده‌اش هنرنمایی می کند و درجامعه عقیده خود را ابراز می کند.

حسینی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی-ایرانی که مقام معظم رهبری فرمودند از مواردی است که دشمنان روی آن نشانه رفته اند که باید ببینیم هنرمندان ما چقدر وارد این عرصه ها شده اند و در این زمینه کا رو فعالیت کرده اند؟

وی بیان کرد: برخی از هنرمندان در کشور وجود دارند که با هزینه های کلان از یک اتفاق نادر برای تضعیف نظام فیلم تولید می کنند و آن را در اختیار بیگانگان قرار می دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هنرمند اسلامی و پایبند به اصول و نظام و انقلاب چه در داخل از سوی برخی جریان ها و چه از سوی بیگانگان مورد هجمه و تهدید قرار می گیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان کرد: هنرمند متعهد، اسلامی و انقلابی باید در مقابل این هجمه ها ایستادگی نماید مخصوصا هنرمندان بسیجی که باید حرکتی را در جامعه آغاز کنند که باعث ایجاد تحول شود.

وی درادامه افزود: وظیفه سازمان بسیج هنرمندان است که باید از شاعران و نویسندگان و کارگردانان انقلابی و متعهد به نظام اسلامی و ارزش های انقلاب حمایت کند که هنرمندان احساس تنهایی نکنند.

حسینی در پایان ابراز کرد: امیدواریم که بسیج در جامعه بتواند مایه تحول شود چرا که بسیج در سختی ها پرورش یافته است و هرجا بسیجی بوده پیروزی هم به وجود آمده است و باعث تحول در کشوردر عرصه های اقتصادی ، هسته ای،هوا و فضاو موشکی شود.



1006/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها