خبرهای داغ:
دلهای بی تاب و خسته زمینیان امروز با حضور در آئین تشییع سه آلاله عاشق و گره به ضریح عشق گمنامانی از جنس آب و آئینه آرام گرفت.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۱۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز دلهای عاشقان و بی قراران و خسته دلان زمزمه می کرد: «شهید گمنام سلام، خوش اومدی مسافر من، خسته نباشی پهلون» نواهایی که هرچند بی صدا در دلها طنین انداز شده بود ولی گوش جان های مشتاقان حریم ولایت را نوازش می کرد.

بوی خوش خدا، نسیم کربلا، عطر گل یاس و شمیم بهشت، همه آنها را می شد حتی با چشمانی اشکبار و دلهایی غم زده و اندیشیدن به دقایقی که به دور از انجام رسالت خود در مقابل ولی نعمتان ما گذشت؛ با تمام وجود حس کرد. 

امروز همه آمده بودند تا دلهای بی تاب و خسته خود را به ضریح عشق گمنامان کوی دوست گره زده و کبوتر دل خود را در بارگاه عشق و محبت گمنامانی از جنس آب و آئینه به پرواز درآورند به امید آنکه آرامشی از جنس سعادت دنیا و آخرت را در کوله بار خود توشه کنند.

آئین تشییع سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام و اشک های سرشار از عشق و ارادت حاضران به ساحت مقدس شهدا با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان از محل مسجد انقلاب شهرستان بجنورد تا میدان کارگر این شهرستان همراه بود. 

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این آئین، حال و هوای این مراسم را روحانی و ستودنی عنوان کرد و با بیان اینکه این حضور معنادار از بصیرت دینی مردم نشأت گرفته است، بر ارتقای این بینش الهی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه هرچند این شهدا گمنام هستند ولی انسان هایی خالص، دیندار و متعهد بوده اند که با از جان گذشتگی در مسیر ولایت، از میهن خود دفاع کرده اند، گفت: همه ما وظیفه داریم از سیره شهدا پیروی کرده و آنان را در زندگی خود الگو قرار دهیم. 

این مراسم با اقامه نماز میت به امامت حجت الاسلام یعقوبی پایان یافت و در ادامه پیکر دو شهید گمنام به شهرستان راز و جرگلان و پیکر یکشهید گمنام دیگر به سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی جهت خاکسپاری منتقل شد.

بنابر این گزارش، اين شهيدان در زمان شهادت 16، 20 و 25 ساله بوده اند و در مناطق زبيدات و جزيره مجنون به شهادت رسيده‌ اند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار