مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور در مناطق عملیاتی اقدامی مفید در درک درست رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۱۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم بدرقه و اعزام سومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان کردستان که امروز چهارشنبه 20 اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد اظهار داشت:هر چند جنگ های زیادی در دنیا اتفاق افتاده است اما هیچکدام از این جنگ ها پسوند دفاع مقدس را نداشته است.
 
 وی به قداست جنگ هشت ساله ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به ایمان و اعتقاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس, رزم دلاورمردان ایران اسلامی را با هیچ رزم و جنگ دیگری نمی‌توان سنجید و قیاس كرد؛ مگر با آنچه در صدر اسلام اتفاق افتاد چون رزمندگان ما فقط دفاع کردند نه جنگ.
 
حجت الاسلام باباشاهی تصریح کرد: شهیدان دفاع مقدس از تمام خوشی های دنیا گذشتند و جانشان را که همه هستیشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و با اهدا جان خود امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.
 
وی یادآور شد: هر چند حضور چهار روزه در مناطق عملیاتی جنوب برای درک درست رشادت های رزمندگان در طول هشت سال کم است اما امید است بهترین بهره را از این سفر معنوی ببرید و توشه ای برای زندگیتان شود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان  گفت: برکت و عزت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و امروز شما دانشجویان وارث این خونهای ریخته شده هستید.

ارسال نظرات