نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد:

انتخاب آیت الله یزدی بعنوان رئیس مجلس خبرگان نشان از درایت اعضای این مجلس است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد گفت: انتخاب آیت الله یزدی بعنوان رئیس مجلس خبرگان نشان از درایت اعضای این مجلس است.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۳۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام رضا احمدی در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد و فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج که در مسجد جواد الائمه گناباد برگزار شد، به رشد قارچ گونه فرقه های انحرافی در اقصی نقاط کشور اشاره نمود و خاطرنشان کرد: دشمن مذهبی بودن ملت ایران را درک کرده و مشغول مذهب تراشی و دین تراشی با صرف هزینه های هنگفت می باشد.

وی اظهار داشت: مردم باید در خصوص این فرقه ها، آگاهی و بصیرت لازم  را داشته باشند.

وی با اشاره به انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری گفت: علی رغم تلاش و برنامه ریزی برخی افراد برای رای آوردن در مجلس خبرگان، اعضای مجلس خبرگان با درایت، تدبیر و بصیرت، آیت الله یزدی که شخصیتی ثابت قدم، استوار، با بصیرت و در مسیر انقلاب و ولایت می باشند را انتخاب نمودند.

احمدی ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان نگذاشتند افرادی که در فتنه 88 تأثیر گذار بوده اند و در چند سال اخیر مشکلاتی را برای کشور بوجود آورده اند، رأی بیاورد.

فعالیت 1000 حلقه صالحین در گناباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز در این مراسم با اشاره به وجود یک هزار حلقه صالحین فعال در گناباد، گفت: وظیفه و هدف اصلی در سلسله جلسات حلقه های صالحین، امورات تربیتی و پرورش نیروهای همتراز انقلاب اسلامی است که خوشبختانه بسیجیان حلقه های صالحین گناباد کارهای عظیمی در عرصه های گوناگون در شهرستان انجام داده و می دهند.

سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده افزود:  با روحیه جهادی بسیجیان برنامه های بسیج امسال بویژه دو برنامه اخیر یعنی 22 بهمن و رزمایش الی بیت المقدس با حضور حدود یک هزار نفر از بسیجیان برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار