خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده سپاه ناحیه لامرد خبر داد:
ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با همکاری اعضای ستاد راهیان نور شهرستان و ... تعداد 26 دستگاه اتوبوس و به ظرفیت 1248 نفر زائر را در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و عمومی اعزام نموده و یا تا پایان سال جاری اعزام خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۴۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزارش بسیج از فارس، در آستانه سال جدید و اعزام زائرین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سرهنگ عبدا... آزاد فرمانده سپاه لامرد از نحوه اعزام زائرین به سرزمین های نور توضیحاتی دادند  و  بیان داشتند مقام معظم رهبری می فرمایند «دفاع مقدس ما، دوران جنگ 8 سالۀ پر ماجرای این کشور، داستان ایستادگی ملت ایران و جوانان ما در مقابل خباثت ها و دشمنی های کفر و استگبار جهانی است. نگذارید یاد دوران دفاع مقدس از یاد ها برود، آمدن به مناطق جنگی بسیار کار پسندیده ای است، کار درستی است، کارعاقلانه ای است که ملت ایران می کند خاطرۀ این سرزمین ها را زنده نگهدارید. این سرزمین ها شاهد برترین فداکاری ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی ها بوده اند. بنده باز هم به ملت ایران عرض می کنم این حرکت راهیان نور را مغتنم بشمرید».

فرمانده سپاه ناحیه لامرد بیان داشت: با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری و در راستای زنده نگه داشتن مجاهدتهای رزمندگان اسلام و بزرگداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدای 8 سال دفاع مقدس و آشنایی با سبک زندگی و روحیه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و با شعار « ما می توانیم» که تداعی گر اراده ملت ایران در همه عرصه هاست این کار بزرگ فرهنگی را شروع کردیم.

این عضو شورای تأمین شهرستان افزود: با توجه به منویات مقام عظمای ولایت در سال 1393 و نام گذاری سال بنام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد این کار بزرگ فرهنگی را با همکاری اعضای ستاد راهیان نور شهرستان، ادارات، شرکت ها و سازمانها و خیرین محترم انجام دادیم و موفق شدیم بیش از 1248 نفر زائر که شامل 470 نفر دانش آموز، 140 نفر دانشجو و همچنین 638 نفر از عموم بسیجیان و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان لامرد را در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمانهای شهداء اعزام نموده و یا تا پایان سال جاری اعزام خواهیم نمود.

وی بیان داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد برای هر نفر از زائرین یک بستۀ فرهنگی شامل، دعوت نامه شهدا، چفیه مزین به عکس مقام معظم رهبری، سربند، مهر و جامهری، فلش کارت شهدا و عهد نامه با شهید تهیه شده که به زائرین گرامی هدیه داده می شود.

فرمانده سپاه لامرد در ادامه افزود: زائرین سرزمین های نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهداء: اروند کنار، شلمچه، فتح المبین، فکه، هویزه، علقمه، کانال کمیل و معراج شهدا باز دید می کنند.

سرهنگ آزاد در پایان افزود: ضمن تشکر و قدردانی از اعضای ستاد راهیان نور شهرستان، ادارات، شرکت ها و سازمانها اعم از دولتی و خصوصی و خیرین محترم که در اعزام زائرین به مناطق عملیاتی جنوب به هر نحو همکاری و مساعدت نموده اند ذر برنامه ای با حضور مسئولین مربوطه تقدیر بعمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها