خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا.. شیراز در گفتگو با بسیج:
سرهنگ حسینی: همه کارشناسان امر و متولی حوزه های مرتبط با خانواده اعم از آسیب شناسی نقش رسانه ها و به خصوص ماهواره به فکر حل آن برآیند تا بیش از این شاهد رشد ناهنجاری های اجتماعی که ناشی از تزلزل در خانواده ها است نباشیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۹۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا.. شیراز در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان فارس اظهار داشت: برنامه های ماهواره ای نقش به سزایی در تغییر زندگی افراد و افزایش طلاق داشته اند، اما رکود در برخی موارد تلویزیونی که در برخی موارد در تعارض با سبک زندگی اسلامی و به نوعی ترویج مجردی و اشراف گرایی هستند، دلیل دیگری برای تسریع تغییر سبک زندگی و تزلزل بنیان خانواده شده است.

وی افزود: هرچند امروز شاهد گسترش کمی رسانه های دیداری و شنیداری هستیم، اما متاسفانه آن اثر سابق را ندارد، چرا که همزمان با رشد کمی این شبکه ها، محتوای لازم برای اثرگذاری بر جامه و خانواده ها فراهم نشده و حتی در برخی موارد شاهد تعارض برخی از برنامه های ساخته شده با سبک زندگی اسلامی هستیم که به نوعی ترویج کننده زندگی های مجردی، اشراف گرایی و کوارد مشابه است که باعث گرایش جوانان به این سمت شده و حتی در برخی از خانواده ها نیز به دلیل ایجاد توقعات بسیار باعث فروپاشی خانواده ها به خاطر مسائل مختلف شده است.

سرهنگ حسینی در ادامه بیان داشت: بر اساس آمار هایی که هر از چند گاهی که توسط برخی از مسئولین متولی در حوزه های مختلف ارائه می شود، وضعیت طلاق در جامعه نگران کننده است.شیوع این پدیده نامبارک از جمله اثرات مخرب ماهواره در جامعه، تغییر سبک زندگی خانواده ها و تغییر در نگرش زندگی آن هاست.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا.. شیراز در پایان گفت: همه کارشناسان امر و متولی حوزه های مرتبط با خانواده اعم از جامعه شناسان ، روان شناسان و حتی متولیان سیاست و رسانه باید با آسیب شناسی نقش رسانه ها و به خصوص ماهواره در افزایش آمار طلاق در جامعه، فکری به حال این وضع کنند و با آسیب شناسی این موضوعیت، به فکر حل آن برآیند تا بیش از این شاهد رشد ناهنجاری های اجتماعی که ناشی از تزلزل در خانواده ها است نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار