یادمان هفت تپه در بین مازندرانی ها جایگاهی خاصی دارد / حضور در مناطق عملیاتی از ضروریات جامعه ماست

یادمان هفت تپه در بین مردم مازندران جایگاهی خاصی دارد و انشاا... با احیای این یادمان توسط لشکر 25 کربلا کار بسیار بزرگ فرهنگی صورت خواهد پذیرفت.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۹۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا ، گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی در سطح کشور و به خصوص در استان به جهت سبقه مردم ولایت مدار در حوزه ایثار و شهادات است که از استقبال کم نظیر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه راهیان نور از برنامه هایی است که بشدت اثرگذار و آثارش آنی و پایدار و ماندگار است، تصریح کرد:  در دوره راهیان نور ایام نوروزی برآن شدیم تا از اواخر فصل اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را آغاز کرده و امسال تدارک اعزام بیش از 50 هزار زائر از قشر دانشجویان، دانش آموزان، رزمندگان، خانوادگی و پایگاهای محلات در مازندران داده شده است که حدود 5430 هزار نفر از دانش آموز و 4570 نفر از اقشار مختلف به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند و از 22اسفنداعزام هزاران دانشجو و  هزاراران نفر از قشرهای مختلف تا 15 فروردین 93  برای اردوهای جهادی و راهیان نور در مناطق جنوب( شادگان، هرمزگان و طبس) ادامه خواهد داشت.

سردار بابایی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اسکان در سالیان گذشته و با پیگیری های انجام گرفته از زائران مازندرانی در مسیر راه در اردوگاه شهید جعفرنژاد در اندیمشک استقبال می شود و فضای این اردوگاه را با سنگرهای بتنی زمان جنگ طراحی کردیم و حدود این پایگاه دو هزار نفر ظرفیت اسکان دارد.

وی از جمله برنامه های فرهنگی را برپایی نمایشگاه، ثبت وقایع حضور زائران در منطقه، اهدا بسته های فرهنگی، در اختیار قرار دادن ویژه نامه روزانه، شبی با شهدا و خاطره گویی و... در راهیان نور امسال عنوان داشت.

سردار مجمدحسین بابایی با اشاره به اثرگذاری و ویژگی های همچون ایثار و شهادت در راهیان نور، تاکید کرد: با شرایطی فعلی که دشمن با تهاجم فرهنگی و اقداماتی که انجام می دهد، بازدید از این مناطق و گرامیداشت یاد شهدای عزیز نیاز جامعه ماست و از کارهای ضروری و اساسی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان لذت بخشی راهیان نور را آنقدر دانست که اگر کسی بداند آنجا چه خبر است و نرود پشیمان خواهد بود، و امیدوارم که هر شخصی حتی برای یک بار هم شده بتواند در این منطقه حضوریابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار