راهیان نور عظمت دفاع مقدس

راهیان نور و دیدن مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای نسل هایی که آن دوره را درک نکردند با روایتگری اهل ایمان، در واقع خاطره عظمت ایثارگری، ولایتمداری وشجاعت رزمندگان را تجلی میکند
کد خبر: ۸۵۰۴۷۹۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

 

 

خبرگزاری بسیج مازندران،آیت‌الله نورالله طبرسی گفت: راهیان نور و دیدن مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای نسل هایی که آن دوره را درک نکردند با روایتگری اهل ایمان، در واقع خاطره عظمت  ایثارگری، ولایتمداری وشجاعت رزمندگان را تجلی میکند

نماینده ولی فقیه با اشاره  به انتقال فرهنگ دفاع مقدس از سوی طلاب و روحانیون اظهارکرد: ما طلاب زیادی در شهرهای مقدس قم و مشهد داریم که هر کدام از آنها نماینده این استان ولایی هستند.

 

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای طلاب در مشهد و قم کار بسیار ارزشمندی بود که با عنوان کنگره 10 هزار شهید استان مازندران انجام شد.

 

وی افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری که در این ‌ارتباط‌ داشتیم معظم‌له صحبت‌هایی فرمودند که به حق حرف دل همه ما بود.

 

این مسئول گفت: ما این جنگ را یکی از برکات می‌دانیم که توانستیم با ظرفیت جوانان و جامعه خودمان آشنا بشویم و آن را درک کنیم.

 

وی گفت: شاید ما که در استان مازندران بودیم نمی‌دانستیم که جوانان ما چه ظرفیتی دارند اما همین که به جبهه و جنگ رفتند لیاقت خودشان را به نحو احسن نشان دادند و نشان دادیم که ما می‌توانیم و خوب هم می‌توانیم.

 

طبرسی گفت: سرلوحه حکومت اسلامی عدالت است و عدالت باید توسط مردم و خودمان انجام شود پس امروز مردم ما به ویژه جوانان غیور بسیار هوشیار و بیدار شده و خوب جایگاه ولایت و رهبری و نظام اسلامی را درک کردند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران گفت: نیاز است ما در طول سال نشست‌هایی با علما و طلاب به وِیژه 27 حوزه علمیه که در مازندران وجود دارد، داشته باشیم و یکی دیگر از انتظارات ما این است که برای حفظ و نگهداری از خون همه شهدا به ویژه شهدای طلاب و حفظ رهبری و ولایت مطلقه فقیه انسجام و وحدت داشته باشیم تا آسیبی به ولایت فقیه نرسد.

 

 نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران نیز گفت: یکی از کارهای بسیار ارزشمند ما برگزاری یادواره شهدای طلاب در مشهد و قم بود این امر باعث شد تا افراد مشتاق باشند که در طول سال این‌گونه نشست‌ها برگزار شود.

 

وی ادامه داد: ما در حوزه علمیه بابل هم برنامه عظیمی داشتیم که خروجی بسیار خوبی داشت و در این مراسم باشکوه یک‌هزار و900 طلبه، روحانی و خانواده‌های طلاب شهید حضور داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: 9 جلد کتاب زندگینامه شهدای طلاب را با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران چاپ و توزیع شد و از دیگر فعالیتها، می توان به دیدار با 215 خانواده شهدا نام برد که همچنان این دیدارها ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار