خبرهای داغ:
حاشیه نگاری از یادواره شهدای سادات

تواضع جانشین فرمانده سپاه قم در برابر پدران شهدای سادات

یادواره شهدای سادات استان قم که سه شنبه شب در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در کنار همه زیبایی هایش، حاشیه جالب و قابل تاملی نیز داشت.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۲۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دهمین یادواره 500 شهید سادات استان قم که سه شنبه 19 اسفند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) به رسم همیشگی شرکت در یادواره ها، در این یادواره نیز حضور یافت و در جمع مردم به استماع سخنان سخنران مراسم، حجت الاسلام صالحی خوانساری نشست.
پس از پایان سخنرانی نوبت به تقدیر از تعدادی از پدران بزرگوار شهدای سادات رسید که این کار با اهداء هدایا و قاب عکسی توسط تولیت مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام رحیمیان صورت گرفت.
پس از آن نیز نوبت رونمایی از کتاب "ستارگان زهرایی" ویژه زندگی و وصایای شهدای سادات استان قم بود که این بخش از مراسم نیز با حضور حجت الاسلام رحیمیان در جایگاه انجام شد.
بخش بعدی مراسم خاطره گویی حاج حسین کاجی بود که در خلا پیش آمده تا استقرار در جایگاه، حافظی از بین مردم به نزد پدران شهدای سادات از جمله هدایی نیا، میرقیصری و دیگران که در جلو جایگاه مستقر بودند و فرزندان شهیدشان بعضا از همرزمان و نیروهای وی در دوران دفاع مقدس بودند رفت و به رسم ادب، پیشانی پدرانی را که در مقابل وی به احترام برخاسته بودند، بوسید و یاد فرزندان شهیدشان، آن آشنایان دیرین را گرامی داشت.
بدون شک اقدام متواضعانه، مخلصانه، آگاهانه و بسیجی وار جانشین فرمانده سپاه استان، درس های آموزنده پیدا و پنهانی برای مسئولان استانی، بسیجیان، برگزار کنندگان یادواره و آیندگان خواهد داشت.
لازم به ذکر است: مجری برنامه در پایان مراسم از حضور همه شرکت کنندگان از جمله جانشین فرمانده سپاه استان تشکر کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار