مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت:آلبوم شعر فاخر با عنوان «هشت سال‌های من» به نقش خاص زنان در دفاع مقدس می‌پردازد.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۴۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱


مریم ارشدی مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، با اشاره به تهیه و انتشار آلبوم موسیقی ویژه زنان در دفاع مقدس گفت: آلبوم شعر فاخر با عنوان «هشت سال‌های من» به نقش خاص زنان در دفاع مقدس می‌پردازد. عنوان این آلبوم به معنای هشت سال‌هایی است که بر سر خانواده شهدا رفته و ادامه خواهد داشت و هشت سال‌هایی که ما به عنوان میراث داران فرهنگ این شهدا در پیش داریم.

وی افزود: این آلبوم به سفارش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و دارای 10 ترانه است که همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در هفته بزرگداشت زن و مقام مادر در فروردین ماه94 رونمایی خواهد شد.

خواننده این آلبوم سنتی، «امید معنوی» و شاعر ترانه‌های آن «امیر پیرنهان» است و بالغ بر 10 نوازنده، کار موسیقی آن را انجام داده‌اند. شعر ویژه این آلبوم با عنوان «تو را نشناختم» به زن مسلمان ایرانی که الگوی نه شرقی و نه غربی دنیاست می‌پردازد و مفاهیم برخی از اشعارش برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در مورد الگوی زن مسلمان ایرانی است.
منبع : تسنیم
ارسال نظرات