مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان گفت:

راه اندازی چهار بیمارستان صحرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از طلایه‌داران عرصه سلامت گفت: قریب به 75 بیمارستان صحرایی در کشور اجرا شد که در این استان تاکنون چهار بیمارستان صحرایی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۵۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
سرهنگ سید هوشنگ رحیمیان امشب در مراسم گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی و تجلیل از طلایه‌داران سلامت کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این روز اظهار کرد: هرساله به مناسبت روز بسیج قشر مراسمی به این مناسبت برگزار می‌شود و بسیج جامعه پزشکی نیز از سال 84 تشکیل شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همراه شدن فکر و علم و منطق با عشق و انگیزه‌های درونی رمز حضور موفق بسیج در میدان‌های متنوع و گسترده عمل است.

وی اولین و اصلی‌ترین پایه تفکر بسیجی را برگرفته از مبانی مستحکم دینی عنوان کرد و گفت: هنر انقلاب اسلامی این بود که توانست تمام دیوارهای کاذب میان ملت را از میان بردارد و همه کشور را به یک عرصه وسیع برای ملت ایران تبدیل کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خدمت‌رسانی به مناطق محروم را از اقدامات بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و گفت: قریب به 75 بیمارستان صحرایی در کشور اجرا شد که در استان تاکنون چهار بیمارستان صحرایی راه‌اندازی شد.

رحیمیان اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق زیلایی و دیگر مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد و راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در اعیاد مختلف را از اقدامات خوب بسیج جامعه پزشکی استان عنوان کرد.

این مسئول ایجاد تعامل بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با نهادها در حوزه سلامت را مناسب عنوان کرد و گفت: این حوزه در راستای بصیرت‌افزایی و حل معضلات اخلاقی نیز اقدامات خوبی انجام داده است

ارسال نظرات