امام جمعه گلوگاه گفت: وظیفه انقلابیون ادامه راه شهدا است، زیرا شهدا حامی ولایت بودند و در بیشتر وصیت نامه شهدا سفارش به حمایت و تبعیت از رهبری شده است.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۵۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی در خطبه دوم نماز جمعه گلوگاه،گفت: مصلی شهرستان مکانی فرهنگی و برای یک شهر ارزشمند است، از مردم برای همکاری در ساخت و تکمیل مصلی جمعه دعوت می‌کنم، کمک به ساخت مصلی ثواب زیادی دارد و مردم می توانند ثلث مال خود را در این راه صرف کنند، داشتن مصلی خواست عمومی مردم است و از استاندار می‌خواهم که عملا وارد میدان بیاید و کمک کند.

وی با اشاره به سنت حسنه دید و بازدید از خانواده های افراد متوفی اشاره کرد و گفت: بنا به خواست مردم، متولیان این امر هماهنگی کنند تا این آئین قبل از نوروز برگزار شود.

امام جمعه گلوگاه بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ایام شهادت دختر پیامبر(ص)، طوری رفتار کنیم تا شادی‌ها موجب غفلت وگناه نشود و احترام ایام فاطمیه و فاطمه زهرا(س) را در ایام عید نگه داریم.

میراحمدی به سالروز گرامیداشت شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا کارشان را انجام دادند و امانت الهی را به عهده ما گذاشتند، همدیگر را توصیه کنیم تا مراقب آرمانهای شهدا باشیم زیرا وظیفه انقلابیون ادامه راه شهدا است، ما باید صبر را از شهدا یاد بگیریم، شهدا حامی ولایت بودند و در بیشتر وصیت نامه شهدا سفارش به حمایت و تبعیت از رهبری شده است.

وی در ادامه گفت: بنا به گفته رهبری انتخابات متین خبرگان باید برای انتخابات آینده الگو شود، آمریکایی ها به دنبال تغییر رفتار هستند و دشمن به دنبال تغییر در شاکله نظام هست، باید هوشیار باشیم زیرا چه مذاکرات ژنو منجر به توافق هسته ای بشود یا نشود، دشمن توطئه دیگری ایجاد می‌کند زیرا دشمن به دنبال جنگ نرم است و هرگز با ما سر صلح ندارد زیرا مبانی فکری لیبرالیسم با اسلام در تضاد است. مطمئنا ما در مسیر حق هستیم و امروز به برکت خون شهدا و تدابیر امام(ره)، حقانیت نظام اسلامی به جهانیان ثابت شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها