امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد شهید، گفت: شهدا از ولایی‌تر‌ین افراد جامعه بودند.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۹۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

 



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نمازجمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه بخل یکی از آثار جهنمی شدن است، گفت: به فرموده حضرت زهرا (س)، بخل درختی در دوزخ است که شاخه‌های آن در دنیا قرار دارد.

 

امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه بخشند‌گی یکی از صفات مومنان است، اظهار کرد: 18 آیه سوره دهر با موضوع بخشندگی اهل‌بیت نازل شده است و به فرموده قرآن، کمک در راه خدا باعث نیکی چند صد برابر توسط پروردگار خواهد شد.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری انتخابات مجلس خبرگان را انتخاباتی بدون حاشیه بیان فرمودند که بیان‌گر اخلاص انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان است.

 

مهدوی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ترویج اسلام‌هراسی دشمنان و حیله‌گری آمریکا، اظهار کرد: آیت‌الله یزدی از چهره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است که از ابتدای انقلاب تاکنون در خدمت نظام و ولایت بوده است.

 

خطیب جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به انتخاب روز 22 اسفند به عنوان روز شهدا، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، شهدا آیات الهی هستند و آنها از ولایی‌تر‌ین افراد بودند.

 

وی با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه توسط صدام، گفت: کسانی که از اتمی شدن ایران می‌ترسند چرا از خودشان وحشت نمی‌کنند که با اهدای بمب اتمی به صدام در یک روز باعث مرگ 5 هزار بی‌گناه شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها