فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد

اعزام نخستین کاروان خانوادگی راهیان‌نور نکا به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه نکا از اعزام نخستین کاروان خانوادگی راهیان‌نور نکا به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۹۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

 

 

 



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضی رمضانی اظهار کرد: حضور جوانان در کاروان‌های راهیان‌نور بهترین فرصت برای شناخت سلحشوری‌ها و جان‌فشانی‌های شهیدان و آشنایی آنان با عملیات‌های دوران دفاع مقدس است.

 

وی عنوان کرد: اعزام کاروان راهیان‌نور، حرکتی بزرگ و بیعتی مجدد با امام راحل، شهدا و ولایت و رهبری است که در شهرستان نکا از شب گذشته با اعزام حدود 100 نفر آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان‌نور ویژه نوروز 94 به مناطق عملیاتی جنوب در مراحل مختلف انجام می‌شود، تصریح کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان‌نور ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهیدان است که در این سفر راوی و روحانی، کاروان راهیان‌نور را همراهی می‌کنند.

 

رمضانی گفت: در این سفر که به مدت پنج روز است، مسائل ایمنی و امنیتی به‌طور کامل انجام و مورد توجه قرار می‌گیرد و نگرانی در این رابطه وجود ندارد و همه امکانات و تجهیزات برای اعزام در این سفرهای معنوی آماده است.

 

وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب در طول سال‌جاری یادآور شد: بعد از پایان مرحله‌های مختلف اعزام دانش‌آموزان به جنوب کشور در قالب کاروان راهیان‌نور از نیمه دوم اسفند ماه اعزام‌های عمومی سپاه استان در قالب کاروان راهیان‌نور نیز انجام شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا اظهار کرد:‌ در سفرهایی که برای دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود، سعی و تلاش بر این است تا زمینه خوبی برای آشنایی بهتر دانش‌آموزان فراهم شود که در این قالب مسابقات فرهنگی هنری نیز برای آن‌ها برگزار می‌شود.

 

رمضانی تصریح کرد: در همه اعزام‌های مختلف دانش‌آموزی و خانوادگی، همه آحاد جامعه با شهدا، امام شهدا و رهبری برای تلاش در کسب موفقیت‌ها عهد و پیمان می‌بندند تا همواره در خط ولایت، رهبری و شهدا بوده و از راه و مسیر آنان جدا نشوند تا به رستگاری برسند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها