شفیعی در گفتگو با بسیج:

گرچه نتیجه برد برد است ولی من به مذاکرات خوشبینم!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس می گوید: هر چند در عمل اظهار نظرها متفاوت است من در مجموع نسبت به مذاکرات خوشبین هستم با این تفاوت که این مذاکرات قرار است نتیجه برد برد به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۰۴۹۱۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به این که تا 24 مارس فرصت زیادی باقی نمانده شما آینده مذاکرات را چطور می بینید، گفت: به نظرم می آید مذاکره کنندگان مراحل زیادی را پیش رفتند، از سهم های کلان مذاکره کنندگاه سهم های کلان مخالفین بیرونی  که با مذاکره  ایران با گروه 1+5 مخالف هستند مراحل بسیاری را مذاکره کننده گان پشت سر گذراندند.

وی ادامه داد: از جمله این مخالفین بیرونی مانند  رژیم صهیونیستی،  کنگره آمریکا و عربستان سعودی است که البته با نگاهی به  موضع های اخیرآنها به خوبی می توان پی برد که واکنش های منفی و تند آنها حکایت از نوعی نگرانی دارد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین از نگرانی های آنها به خوبی می توان دریافت که توافقات احتمالا به نتیجه ای می رسد آنچه که در عمل رو به وقوع است حصول پیشرفت های قابل توجهی است.

شفیعی در انتها خاطر نشان کرد: هر چند در عمل اظهار نظرها متفاوت است من در مجموع نسبت به مذاکرات خوشبین هستم با این تفاوت که این مذاکرات قرار است نتیجه برد برد به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار