کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: طرح «آرامش بهاری» در استان از ۲۸ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۹۵۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام میثم عباسپور، کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، با اشاره به اجرای طرح «آرامش بهاری» در حرم مطهر 7 امامزاده این استان، افزود: این طرح در حرم مطهر امامزاده هاجره خاتون(س)، پیر عمر(ع) سنندج، هاجر و سارا(س)، باباگرگر(ع)، پیر بابا(ع) قروه، امامزادگان پیر تاج(ع) بیجار برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که طرح «آرامش بهاری» در این استان از 28 اسفند امسال تا 15 فروردین‌ماه سال آینده اجرا می‌شود، گفت: در همین راستا همزمان با 21 اسفندماه امسال نیز حرم مطهر امامزادگان این استان برای اجرای طرح «آرامش بهاری» غبارروبی می‌شوند.
کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: همچنین ویژه‌برنامه تحویل سال نو در این بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.
عباسپور با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه گفت: این خیمه‌ها از 27 اسفندماه امسال تا 15 فروردین‌ماه سال 94 در این امکان مقدس دایر بوده و شامل 5 غرفه نقاشی، «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید»، مشاوره دینی، «همه واقف باشیم»، مشاوره وقف و ایستگاههای صلواتی است.

ارسال نظرات