دارایی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

کم کاری دستگاههای مختلف در زمینه عفاف و حجاب

کد خبر: ۸۵۰۴۹۸۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

عیسی دارایی در گفتگو با خبرنگار حوزه عفاف و حجاب سرویس اجتماعی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه وظایف دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب دقیقا مشخص شده و هرکس به خوبی وظیفه خود را می داند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این زمینه وظایف خود را تا حدودی انجام داد ولی به خاطر کم کاری دیگر دستگاه های دیگر  اقدامات نیروی انتظامی هم ابتر ماند و و توسط برخی از افراد ناآگاه زیر سوال هم رفت.

وی با اشاره به اینکه در دستگاه های مختلف دغدغه ای پیرامون عفاف و حجاب وجود ندارد افزود: غیر از افراد متدینی که براهمیت جایگاه امربه معروف و نهی از منکر تاکید دارند کسی پی گیر این موضوع نیست و نمره دستگاه های مرتبط با موضوع عفاف و حجاب به نظر من نمره قابل قبولی نیست.

دارایی در ادامه با تاکید برنقش حیاتی عفاف و حجاب درشکل گیری مناسب نهاد مقدس خانواده گفت: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایف همه ارگان ها را در این زمینه به خوبی روشن کرده و برای اجرای این وظایف دولت باید فرد مشخصی را در نظربگیرد تا از دستگاه ها بخواهد که موضوع عفاف وحجاب را به شکل همسان و همسو پی گیری کنند.

نماینده مردم اندیمشک در خاتمه با اشاره به اقدام اخیر وزارت ارشاد در مورد تک خوانی زنان تصریح کرد: مسوولان مربوطه به مردم بگویند که در کجای قرآن یا احادیث و روایات تک خوانی زنان مجاز اعلام شده است؟!!! جوانهای ما به خاطر مصلحت دین و انقلاب و مردم از خون پاک خود گذشتند ولی برخی از مسوولان با این اقدامات جامعه را به سمت فرهنگ غرب سوق داده و به دشمن کمک می کنند، فرهنگ ما فرهنگ عاشورا و انتظار است ومسوولان باید بر اساس این فرهنگ عمل کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار