خبرهای داغ:
آیت الله ایمانی: دانشجویان ما مسموم شدند، اما کسی عکس‌العمل نشان نداد. هیچ نماینده‌ای هم بیانیه صادر نکرد، اما هنگامی که حادثه‌ای سیاسی اتفاق می‌افتد همه دچار التهاب و اضطراب می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۳۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار داشت: عده‌ای برای اینکه استان فارس را از آرامش و مسائل اصلی دور نگه دارند، دریچه‌های فتنه را آرام آرام می‌گشایند و این خطری برای فارس است و من چندمین باری است که این نکته را متذکر می‌شوم؛ عده‌ای آرامش و سلامت استان را تهدید می‌کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: من با تمام وجود نگرانم، مگر ما مشکل بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها را نداریم؟ مگر ما مشکل خشکسالی و حاشیه‌نشینی را نداریم؟ آیا واقعا مشکل ما این است که هر روز یک سخنران دعوت شود و حتی به تذکر شورای تامین استان هم در این مورد توجه نکنند.

وی بیان کرد: دانشجویان ما مسموم شدند، اما کسی عکس‌العمل نشان نداد. هیچ نماینده‌ای هم بیانیه صادر نکرد، اما هنگامی که حادثه‌ای سیاسی اتفاق می‌افتد همه دچار التهاب و اضطراب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس خاطرنشان کرد: اگر کسی حریم ولایت و خبرگان و فتنه را شکست باید انتظار داشته باشد که دیگران حریم او را بشکنند که اگر باد کاشتید طوفان درو می‌کنید.

امام‌جمعه شیراز تصریح کرد: همگان بدانند شیراز، شیراز دوران طاغوت نیست، شیراز حرم سوم اهل‌بیت (ع) است یک روز دشمنان جشن هنر را در شیراز برپا کردند، اما آن خواب سپری شد. الان نزدیک 15 هزار شهید در استان فارس و 5 هزار شهید در خود شیراز داریم و خون شهیدان اجازه نمی‌دهد که این شهر به آن تباهی‌ها برگردد.

وی ادامه داد: نکته دیگری که لازم میدانم اشاره کنم، این است که در فضای بعضی از رسانه‌ها مطالبی دیده می‌شود که استنباط می‌شود نوعی عقده‌گشایی و تسویه‌حساب سیاسی مطرح است و گویا مقدماتی تهیه‌شده تا عده‌ای قلم‌به‌دست عقده‌گشایی کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها