راهیان نور /27

اعزام زائران راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی زنجان تا 25 اسفند ماه

مسئول مرکز اردویی راهیان نورو گردشگری سپاه انصار گفت: اعزام ۶۵۰۰ دانش آموز زنجانی و ۱۸۰۰دانشجوی زنجانی از ۲۰ بهمن ماه انجام شده و تا دو روز اینده به پایان می رسد.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۳۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

عبدالکریم مرادی در خصوص اعزامهایی که تا کنون داشتند گفت: ازنوزدهم مهر ماه ۵هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده است.

وی اعزامهای دانش آموزی پسر زنجانی را ۲هزار۷۲۱ نفرواعزام دانش آموزی دختر زنجانی را۲هزار و۲۸۶ نفر، عنوان کرد و ادامه داد: این اعزامها از شهرستانهای ابهر، خرم دره، طارم، سلطانیه و… استان زنجان صورت گرفته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: دانش آموزان بازدید ازیادمان باشگاه افسران، که یکی از نمادهای مقاومت و ایستادگی رزمندگان و فرزندان امام است، بازدید از رزمایش سرزمین مجاهدتهای خاموش وهمچنین مناطق عملیاتی مریوان وباشماق(خانم شیخان) را در دستور کار خود دارند.

مرادی با عنوان اینکه ۱۳ هزار سهمیه در اختیار استان زنجان برای اعزام راهیان نور به جنوب و غرب کشور ابلاغ شده است گفت: ۳ هزار سهمیه برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور بوده است که متاسفانه با اعلام نبود آمادگی و همکاری از طرف آموزش و پروش این اعزامها صورت نگرفت.

این مسئول، با اعلام اینکه اعزام ۶ هزارو ۵۰۰ دانش آموز زنجانی در دست اجراست، افزود: اعزامها همزمان با اعزام ۱۸۰۰نفر از دانشجویان زنجانی از ۲۰ بهمن ماه جاری آغاز شدند

وی اعزام راهیان نور را انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید معرفی کرد و ادامه داد:راهیان نور بهترین مقابله به تهاجمات دشمن در جنگ نرم است.

مسئول مرکزی اردوی راهیان نور و گردشکری زنجان در خصوص دل نوشته های دانش آموزان زنجانی گفت: چون بیشتر دل نوشته ها مستقیم از طرف دانش آموزان به دبیرخانه تهران منتقل می شود آمار دقیقی از آثار ارسالی آنان در دست نداریم ولی تعدادی نیز ازآثارها ی ارسالی، به سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ارسال شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار