خبرهای داغ:
با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم؛

فرماندهان برتر حوزه بسیج دانش آموزی 4 شهید فهمیده قم تقدیر و تجلیل شدند

طی جلسه ای و با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، از عملکرد مطلوب فرماندهان واحدهای مقاومت حوزه چهار بسیج دانش آموزی تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۳۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه جمع بندی برنامه های سال 1393 و تقدیر از فرماندهان برتر حوزه چهار بسیج دانش آموزی برادران، با حضور میرهادی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم برگزار شد.

در این جلسه که با هدف جمع بندی اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهان واحدهای مقاومت در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد، ابتدا کدخدایی، فرمانده حوزه چهار به بیان دستاوردهای طرح انتخاب فرماندهان پیشگام از میان دانش آموزان مستعد بسیجی پرداخت.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری، با مسئولیت گرفتن دانش آموزان بسیجی شاهد رونق خوبی در برنامه های بسیاری از واحدهای مقاومت خصوصا هنرستان ها بودیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی چهار شهید فهمیده خاطرنشان کرد: در مجموع، این طرح در ناحیه چهار بازخورد مطلوبی داشته و این عزیزان بسیجی پاسخ اعتماد مسئولین را با عملکرد رضایت بخش خود، داده اند.

کدخدایی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حمایت های مدیران محترم آموزشگاه ها از برنامه های بسیج دانش آموزی، ادامه این توفیقات را در گرو تعامل و همکاری مدارس با فرماندهان واحدهای مقاومت و سرگروه های حلقه های صالحین دانست.

در بخش دیگری از این برنامه، در حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، گزارشی از وضعیت فعالیتی واحدهای مقاومت ارائه شد و نقاط قوت هر کدام از فرماندهان عنوان گردید و در نهایت به استناد بازرسی های صورت گرفته از عملکرد فرماندهان و رصد مستمر فعالیت های واحدهای مقاومت، به 7 نفر از فرماندهان پیشگام که برترین عملکرد را داشتند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد .

شایان ذکر است عسکری از هنرستان گیوه چی، غلامی از دبیرستان هدایت، دهقان از شهید صدر، خوانساری از واحدمقاومت هنرستان محمدی کاشانی، قاسمی از آیت الله مشکینی، عیوضی از واحدمقاومت دهخدا و همچنین احمدی کافشانی از حاج علی اکبر طالبی به عنوان واحد های برتر مقاومت بسیج حوزه چهار بسیج دانش آموزی تجلیل و تقدیر شدند.

گفتنی است طرح تصدی واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، توسط فرماندهان پیشگام، برای اولین سال است که به صورت سراسری به اجرا درآمده و بر اساس آن، دانش آموزان بسیجی مستعد فرماندهی در مقطع پیشگامان شناسایی و انتخاب شده و پس از گذراندن دوره مربوطه، عهده دار این مسئولیت شده بودند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار