معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با بسیج خبر داد
معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: 40 نفر از فرزندان پایور سپاه امام رضا(ع) در قالب کاروان راهیان نور با عنوان" مهر مقاومت" به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۵۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

سرهنگ پاسدار علی اکبر افراسیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در حاشیه مراسم بدرقه بیان داشت: ما معتقدیم مسیر ما مسیر امام حسین(ع) و برگرفته از عاشوراست و حرکت شهدا نیز همین بود بنابراین این حرکت بایستی تداوم پیدا کند و ما ماموریت داریم تا آن را به نسل بعد نیز انتقال دهیم.

وی ادامه داد: راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بهترین بستر برای فرهنگسازی سیره شهدا در بین جوانان و نوجوانان است.

وی از اعزام 40 نفر از فرزندان (پسر) پایور سپاه امام رضا(ع) با یک دستگاه اتوبوس به مناطق زیارتی جنوب کشور خبر داد.

افراسیابی ابراز داشت: ما بر آن شدیم تا اردوی راهیان نور با عنوان "مهر مقاومت" را ویژه فرزندان پاسدار به منظور تجدید پیمان با شهدا و نیز برگزاری جشن تکلیف برای آنان با همکاری مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) برگزار کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) در ادامه افزود: این سفر به مدت هفت روز به طول می انجامد و زائرین از مناطق عملیاتی نظیر فاو، والفجر8، نحر خین، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید می کنند.

وی بیان داشت: زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مرقد امام خمینی(ره) نیز از جمله برنامه هایی است که در طول سفر پیش بینی شده است.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در طول مسیر و نیز در اردوگاه ثامن الائمه(ع) که محل اسکان است اشاره داشت و گفت: در محل اسکان صحنه هایی از دفاع مقدس با عنوان معبر عشق ساخته شده که زائران می توانند از آن دیدن کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها