مدیرکل دفتر مجامع و تشکل‌های فرهنگی از تمدید زمان ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی تا تاریخ 25 اردیبهشت 1394 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۷۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، فریدونی افزود: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و محدود بودن زمان شرکت، دبیرخانه جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی نسبت به تمدید زمان شرکت در این جشنواره اقدام کرد.

فریدونی درباره برگزاری نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی گفت: دفتر مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با موضوع کتاب، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و سرگرمی را با الگوی ایرانی اسلامی و رویکرد کودک و خانواده برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ادامه داد: توجه به ابتکارات و خلاقیت‌های مردم و نهادهای غیر دولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی، ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها، افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی-اسلامی، تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی-اسلامی و زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل دفتر مجامع درباره موضوعات شرکت در این جشنواره گفت: این جشنواره موضوعات متنوعی را در برمی‌گیرد. در حوزه کتاب به مولفه‌هایی همچون پدیدآورنده، تصویرگری، صفحه‌آرائی، ویراستاری، چاپ و بسته‌بندی و ... توجه شده است. در بخش لوازم التحریر آثاری با  طراحی و استفاده از نقوش و رنگ‌های زیبا و جذاب و خلاق  با الگوی ایرانی‌- اسلامی مورد توجه است. همچنین در بخش اسباب بازی و سرگرمی نیز تاکید بر روی  طراحی، نمونه سازی، تولید، بسته‌بندی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1394 آثار خود را به آدرس  majame@farhang.gov.ir ارسال و یا به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، میدان هفتم تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، پلاک 7 طبقه اول کدپستی 1589746511 ارسال نمایند. همچنین علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88861320  تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظرات