با حضور رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور :

نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

با حضور دکتر رمضانیان رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ، نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۹۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این نشست روز شنبه با حضور دکتر رمضانیان رییس سازمان بسیج کشور ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان و اعضای شورای معاونین اداره کل در سنندج برگزار شد.

در این نشست دکتر رمضانیان از بسیج به عنوان یک تفکر و فرهنگ و مجموعه ای از خوبی ها و ارزشها نام برد و گفت : همه وظیفه داریم در راستای گسترش این فرهنگ و تفکر تلاش کنیم.

وی از معلم و جامعه فرهنگیان به عنوان یکی از قشرهای ارزشی انقلاب اسلامی نام برد و با تاکید بر حفظ شان و تکریم جایگاه معلم در جامعه ، یکی از وظایف بسیج فرهنگیان را توجه به جایگاه معلم و پیگیری مطالبات آنان عنوان نمود.

دکتر رمضانیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در عرصه تعلیم و تربیت و برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان ، بر تلاش بیشتر برای رسیدن به نقطه مطلوب تاکید نمود و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و همکاری و تعامل تنگاتنگ آموزش و پرورش و بسیج در اجرای برنامه های بسیج فرهنگیان شد.

وی از آمادگی بسیج فرهنگیان برای ورود به مسائل و همکاری در اجرای برنامه های مختلف خبر داد و با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در سطح کشور و استان ، اظهار داشت : با تلاش همه جانبه می توان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی گام های بیشتری برداشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار