این جلسه با حضور دبیران سرویس‌های فرهنگی و عکس رسانه‌ها برگزار شد، که گزارشی از اقدامات دو عملیات بزرگ فرهنگی بسیج- راهیان نور و اردوهای سازندگی-ارائه گردید.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۹۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

 

 

اردوهای جهادی و راهیان نور مصادیق عملی کلام الهی است

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 


 

 

 

 خبرگزاری بسیج مازندران، اسماعیل احمدی – معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- و گفت:هر اقدام و برنامه‌ای بدون حضور رسانه‌ها و عدم انعکاس و انتشار آن برنامه، به هدف مطلوب نخواهد رسید چرا که در جنگ نرم،مهمترین رکن هر اقدامی،اثرگذاری برافکار عمومی است و این امر جز با ابزار رسانه ابتر خواهد ماند.

 

 مسئول ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در همین خصوص افزود: امروز ظهور و بروز رسانه‌های انقلابی و ارزشی در فضای جامعه کاملا عیان و محسوس است و اقدامات رسانه‌ای نیروهای انقلاب، نظام سلطه را دچار چالش کرده است.

 

 وی تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی را ضروری خواند و افزود: اگر در جنگ سخت،زرادخانه‌های ما خالی بود امّا در جنگ نرم به پشتوانه وحی الهی و روایات و احادیث، زرادخانه‌های مان مملو از قویترین مهمات‌هاست که راهیان نور و اردوهای جهادی، مصداق عملی کلام الهی و ابزار قدرتمند ما در مقابله با جبهه معاندان است.

 

 این فعال رسانه‌ای در پایان، توجه به انعکاس این اردوها را از اهالی رسانه خواستار شد و خاطرنشان کرد:تبلیغ و ترویج حماسه جهادگران در مناطق دور افتاده یقینا آثار فرهنگی عمیقی را در آحاد جامعه بویژه نسل‌های جوان و نوجوان دارد که با ابزار قدرتمند رسانه‌ها می‌توان این پیام ناب اسلامی یعنی خدمت‌رسانی به عبادالله را به سایر جوامع و ملل نیز صادر کرد.

 

 در این نشست رسانه‌ای، حاضرین طرح‌ها و ایده‌هایی جدید برای انعکاس اردوهای جهادی و راهیان نور ارائه کرده و برخی اقدامات را براساس تجربه حضور خویش آسیب‌شناسی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها