سردار فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين از اجراي نمايش رزمي در اردوگاه هاي كاروان‌هاي راهيان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۲۰۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷


 


 

 خبرگزاری بسیج مازندران، سردارعلی فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين گفت:همزمان با آغاز به كار جشنواره ملي سرزمين نور در اردوگاه‌ها، زيارتگاه‌ها و يادمان‌هاي مختلف مناطق عملياتي دفاع مقدس نمايش رزمي برگزار مي‌شود.

 

سردار سرتيپ پاسدار علي فضلي در بازديد از روند برگزاري دوازدهمين جشنواره سرزمين نور اظهار كرد:24 هزار و 600 اثر هنري و فرهنگي در دبيرخانه دوازدهمين جشنواره ملي سرزمين نور داوري شد. اين تعداد اثر در استان‌ها داوري شده و منتخب آثار براي بخش پاياني و حضور در همايش و جشنواره راه يافت.

 

 وي، نوآوري و خلاقيت را از برنامه‌هاي فرهنگي سال 94 كاروان هاي راهيان نور عنوان كرد و گفت:برنامه‌هاي فرهنگي راهيان نور ضمن استمرار، نوآوري و خلاقيت و توجه به زيرساخت‌هاي نمايشگاهي كتاب با عنوان دفاع مقدس، تئاتر صحنه‌اي و خياباني اجرا مي‌شود و در اماكني كه فرصت گسترش نمايش رزمي را نداريم، اجراي جشنواره مي‌تواند به توسعه كار فرهنگي كمك كند.

 

 جانشين سازمان بسيج مستضعفين همچنين با بيان نقش خادمان در طرح اعزام كاروان‌هاي راهيان نور، گفت:200 هزار خادم راهيان نور اعم از دانش‌آموزي، دانشجويي، حوزه علميه و اقشار مختلف مردم در امور پشتيباني، اسكان، حمل و نقل و ترابري زميني و ريلي فعاليت دارند.

 

 آيين افتتاحيه برنامه‌هاي دوازدهمين جشنواره ملي سرزمين نور شامگاه چهارشنبه همزمان با روز ملي راهيان نور با حضور كاروان‌هاي راهيان نور، فرماندهان لشكري و كشوري و ميهمانان خارجي از كشورهاي خارجي در مجتمع اردوگاهي شهيد باكري خرمشهر آغاز شد.

 

 در اين آيين رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح كشور،فرمانده نيروي دريايي سپاه، نمايندگان پست استان خوزستان و پست خرمشهر و جمعي از زائرين سرزمين نور و خانواده‌اي شهدا و جانبازان حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها