خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه دانشجویی سپاه نینوا :
فرمانده ناحیه دانشجویی سپاه نینوا گفت :2000 دانشجو گلستانی در راه شهدا قدم برداشته و زائر سرزمین های نور شدند.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۰۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت :2000 دانشجو از سراسر استان گلستان از 18/12/93 تا تاریخ 27/12/93 در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب شور اعزام شدند.

وی درادامه افزود : این دانشجویان در راه شهدا قدم برداشته و زائر سرزمین های نور شدند تا با مشاهده عینی و عملی در صحنه عمل در جنگ نرم بتوانند در اجرای برنامه های فرهنگی و جنگ نرم جدی تر نقش ایفا کنند.

علی لشکر بلوکی همچنین اذعان کرد : دانشجویان گلستانی در اردوی 6 روزه خود از مناطق پادگان دو کوهه ، فتح المبین ، فکه ، زیارت دانیال نبی ،هویزه ،دهلاویه ؛اروند کنار،مسجد جامع خرمشهر ،نهر خین ،شلمچه ، پاسگاه زید و طلائیه و همچنین معراج الشهداء اهواز پادگان سردار شهید محمود وند بازدید بعمل خواهند آورد.

وی همچنین یاد آور شد : در مسیر بازگشت زیارت حضرت معصومه (س) و نیزمسجد جمکران و حرم مطهر امام راحل نیز از جمله برنامه هایی است که برای دانشجویان و زائران گلستانی در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه دانشجویی سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد : بعد از پایان اردوهای راهیان نور برای اینکه زائران شهداء ارتباط پایداری را داشته باشند برنامه هایی از قبیل امتداد راهیان نور ، تولید نشریات ، یادواره های شهداء را برای فرایند جریان راهیان نور در طول سال پیش بینی و به مرحله اجرا گذاشته می شود.

گفتنی است علی لشکر بلوکی جهت بازدید از چگونگی برگزاری این اردوها در منطقه حضور پیدا کرد و از اردوگاه های شهید کلهر و باکری محل استقرار دانشجویان گلستانی بازدید بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها