خبرهای داغ:
معاون سیاسی-امنیتی استانداری قم با بیان اینکه راهیان نور یک از بهترین افتخارات است، ابراز کرد: راهیان نور حلقه ارتباطی بین نسل مدافع انقلاب و نسل اول انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۴۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

حجت الاسلام علی بنایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا که مقام معظم رهبری خودشان در این مناطق حضور پیدا می کنند و این نشان از اهمیت بالای این حرکت عظیم فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک از بهترین افتخارات است، ابراز کرد: راهیان نور حلقه ارتباطی بین نسل مدافع انقلاب و نسل اول انقلاب است.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری قم افزود: این انقلاب تا هر زمانی که ادامه پیدا کند، حلقه اتصالش بین دفاع مقدس و انقلاب، اردوی راهیان نور است.

وی راهیان نور را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم و موثر دانست و ادامه داد: راهیان نور باعث می شود نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده است با شرکت در این اردوها از نزدیک با حال و هوای آن دوران آشنا شود.

حجت الاسلام علی بنایی خاطرنشان کرد: اگر جوانان خودشان در مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی حضور پیدا کنند، متوجه خواهند شد که دفاع مقدس چه پیشرفتی را برای این کشور رقم زده است.

وی در پایان با یان اینکه راهیان نور برای مسئولین کشور یک فرصت بسیار خوبی است که جوانان را آماده کنند، ادامه داد: راهیان نور بهترین شیوه برای مانوس کردن نسل جوان با دوران دفاع مقدس است.



ارسال نظرات