مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام اعضای بسیج مهندسین سپاه استان زنجان به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۶۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان, علیرضا بیگدلی اظهار داشت: بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه در طول سال برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های علمی و فرهنگی برای اعضای سازمان برگزار می‌کند.

وی از اعزام اردوهای راهیان سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه استان زنجان خبر داد و بیان داشت: مراسم اعزام زائران این سازمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور ساعت 22:30 امشب با حضور رضا حسینی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام 40 نفر از اعضای سازمان به همراه خانواده‌های آنها در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود: مدت زمان برگزاری این اردوها از 25 تا 29 اسفند ماه جاری خواهد بود.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران در اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه، ادعیه، رزمایش شبانه و...برای زائران برگزار می‌شود.

بیگدلی از حضور یک راوی و یک روحانی همراه زائران سازمان بسیج مهندسین خبر داد و متذکر شد: راویان در این اردوها به روایت‌گری دوران هشت سال دفاع مقدس می‌پردازند.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید عموم مردم از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و ابراز داشت: اردوهای راهیان نور یادآور فداکاری و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: نسل جوان امروز باید بدانند آسایش و آرامش امروز جامعه مرهون از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه از بازدید اعضای سازمان بسیج مهندسین از مراکز صنعتی آبادان در استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: زائران همزمان با حضور در اردوهای راهیان نور از مراکز صنعتی خوزستان همچون مراکز صنعتی ماهشهر و پالایشگاه آبادان بازدید می‌کنند.

بیگدلی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان یک برنامه فرهنگی و علمی برگزار می‌شود، افزود: زائران با حضور در این مراکز صنعتی با عملکرد مهندسان پس از دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های بسیج مهندسین عمران و صنعت در راستای ارتقای توان علمی اعضا برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه به برنامه‌های سال آینده این سازمان اشاره کرد و یادآور شد: بسیج مهندسین برنامه‌های مختلفی را در حوزه محرومیت‌زدایی با همکاری بسیج سازندگی پیش بینی کرده است.

وی برگزاری همایش علمی و سمینار آموزشی، اردوهای طرح هجرت و...را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج مهندسی سپاه استان زنجان اعلام کرد.

ارسال نظرات