در جلسه تنظیم بازار مطرح شد/

قیمت میوه شب عید در مازندران قطعی شد/ توزیع در ۱۴۰ مرکز میوه تنظیم بازار

قیمت سیب و پرتقال ویژه شب عید در جلسه تنظیم بازار استان مازندران تعیین شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۱۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

 

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، در جلسه تنظیم بازار استان قیمت هر کیلوگرم سیب ۲۷۰۰ تومان و قیمت پرتقال دو هزار و ۹۰۰ تومان قطعی شد.

 

علی احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران در این جلسه گفت: همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ هفت هزار  ۷۰۰ تا ۷۹۰۰ تومان تعیین شد.

 

وی با تاکید بر مدیریت و نظارت بیشتر بر بازار گفت: باید با برنامه ریزی مناسب از التهاب بازار جلوگیری شود و جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تعاون روستایی در این زمینه مدیریت و نظارت داشته باشند.

 

وی همه دستگاهها را مکلف به همکاری با دستگاههای اعلام شده برای تنظیم بازار کرد و اظهار داشت: وزن مرغ از نرم کمتر است و قیمت هم باید کمتر و در عوض عرضه بیشتر شود.

 

غلامی مدیر شرکت پشتبانی امور دام مازندرارن نیز با بیان اینکه بیشترین خرید مرغ به مازندران تعلق دارد گفت: ۹۰ درصد خرید مرغ کشور مربوط به مازندران است.

 

توزیع ۲۲۰ تن مرغ در بازار

 

وی از توزیع ۲۲۰ تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار در مراک مدنظر خبر داد و گفت: همچنین ۳۰۰ تن بین رستورانها و هزار و ۱۰ تن بری سبد حمایتی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.

 

غلامی ادامه داد: علاوه بر این ۴۷۲ تن نیز برای تنظیم بازار شب عید درنظر گرفته شده است.

 

دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه گفت: از اول اسفند تا پایان فروردین ماه میزان پرتقال مورد نیاز بازار استان ۶۰ تا ۷۰ هزار تن است.

 

توزیع میوه در ۱۴۰ نقطه مازندران

 

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید در ۱۴۰ نقطه استان شروع می شود بیان داشت: همچنین در زمینه نرخ مرغ نیز سه کشتارگاه استان باید قیمت گذاری کنند.

 

حیدرپور ادامه داد: به دلیل آنکه دولت برای اقلام شب عید یارانه پرداخت می کند بنابراین نباید بازار ملتهب شود.

 

حسن قلعه میری رئیس سازمان بازرسی مازندران نیز گفت: به رغم مشکلات فراوان میوه شب عید در مازندران تامین شد و باید قیمت مناسب و از بازار تهران کمتر باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها