«جان ویت»، بازیگر هالیوودی حامی صهیونیست، اوباما را به خاطر مذاکره با ایران، دشمن اسرائیل معرفی کرده و هشدار داده است که مذاکره هسته‌ای با ایران به ضرر آینده اسرائیل خواهد بود
کد خبر: ۸۵۰۵۴۱۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، «جان ویت»، پدر آنجلینا جولی و یکی از بازیگران هالیوود که در جریان جنایت رژیم صهیونیستی در غزه نیز یکی از این رژیم بود اکنون در یک پیام ویدیوئی نسبت به آینده مذاکره آمریکا با مقامات ایرانی بر سر موضوع هسته‌ای کشورمان هشدار داده است.

«ویت» در این فیلم، اوباما را دشمن قطعی اسرائیل نامیده و هشدار داده که آنهایی که در پی مذاکره با ایران بر سر برنامه هسته‌ای هستند، در واقع در حال ضربه زدن به اسرائیل و آینده آن هستند.

او در بخش دیگری از این فیلم چند دقیقه‌ای گفت: من عاشق اسرائیل‌ام، خواسته دیدن حیات و بقای اسرائیل است نه اینکه گرفتار انسان‌ دیوانه‌ای از این دنیا شود.رئیس جمهور اوباما اسرائیل را دوست ندارد. کنترل اسرائیل در رأس اهدافش قرار دارد، به همین خاطر است که او می‌تواند با تمام دشمنان اسرائیل دوستی کند.

«ویت» در ادامه ضمن اشاره به انتخابات آینده اسرائیل گفت: اوباما نمی‌خواهد که «بنیامین نتانیاهو» در این انتخابات بار دیگر به ریاست‌جمهوری برسد. من به همه شما التماس می‌کنم که حقیقت را دریابید و از خدا می‌خواهم که اسرائیل را حفظ کند.

بنا بر این گزارش، «جان ویت» در جریان جنایات رژیم صهیونیستی به غزه نیز با نادیده گرفتن قتل و عام هزاران کودک بی‌گناه، از این رژیم حمایت کرده و برای آنها آرزوی موفقیت کرده بود.

او حتی در مصاحبه‌هایش بارها از چهره‌های هالیوودی حامی  مردم بی‌گناه غزه همچون «خاویر باردم» و «پنه‌لوپه کروز» انتقاد کرده و گفت: من «جان ویت» هستم و به شدت عصبانی‌ام.  از اینکه می بینم کسانی مثل پنه لوپه کروز و خاویر باردم، افکار ضد سامی! را رواج می دهند، ناراحتم. به نظر می رسد آنها از ماجرای ایجاد اسرائیل اطلاعی ندارنداسرائیل همواره به دنبال صلح با همسایگان عرب خود بوده  و حتی صحرای سینا را داوطلبانه به مصر بازگردانده! و غزه را به فلسطینیان داد، اما چه جوابی گرفت؟ فلسطینیان حماس را انتخاب کردند که به سمت اسرائیل موشک پرتاب می کند. من از تمام همکارانی که نامه ضد اسرائیلی را امضا کردند می‌خواهم تا دوباره فکر کنند. شما باید شرمنده باشید و از مردم رنج‌دیده اسرائیل طلب بخشش کنید.

 

ارسال نظرات