در سالی که به نام فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی مزین بود بسیج و سپاه نشان دادند با اجرای اردوهای جهادی و راهیان نور تحقق منویات مقام عظمای ولایت را در فعالیتهای خود مورد اهمیت قرار داده و در راه عزت دادن به ملت مومن و کشور اسلامی ایران وارد جهاد فرهنگی و اقتصادی شدند و همواره بر آن افتخار می کنند.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۳۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶



 خبرگزاری بسیج مازندران، سردار پاسدار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا با توجه به مطلب یاد شده گفت:  الحمدالله در بحث راهیان نور و اردوهای جهادی بسیج و سپاه کربلا با تمام وجود حاضر شده و تلاش دارند در صف مقدم حوزه اقتصاد و فرهنگ باشند.

 وی توجه به  اقتصاد مقاومتی را مقابله با جنگ اقتصادی دانست و افزود:  در جبهه اقتصادی  بکار گیری توانمندیهای بالقوه مومنین اسلامی ایران  در قالب بسیج و سپاه  مایه یاس دشمنانی می گردد که سعی داشتند ملت ایران را مصرف گرا، تن پرور و بی خاصیت قلمدادکنند و در قبال این القائات به اقتصاد کشورهای خود کمک کرده و ایران را از چرخه اقتصادی خارج یا دور کنند.

وی حضور بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و اقشاری را در اردوهای جهادی موجب امید بخشی محروان و روستاهای محروم دانست و ادامه داد: کمک به همنوع و محرومان کار بزرگ جهادی است که از عهده مخلصین و مومنین بر می آید و الحمدالله دانشجویان جوان ما در این عرصه چشم دشمنان را کور کرده و امید را به جامعه اسلامی  باز می گردانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها