فرماندار قوچان عنوان کرد

آمادگی همه دستگاههای اجرایی شهرستان برای اجرای مصوبات مجمع عالی بسیج

فرماندار قوچان گفت: همه دستگاههای اجرایی شهرستان برای اجرای مصوبات مجمع عالی بسیج اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۴۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا قامتی در سومین جلسه مجمع عالی بسیج که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، مسئولین ادارات و اعضای کارگروههای مختلف شهرستان قوچان در تالار پیوند این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سند توسعه شهرستان تدوین شده و یکی از مهمترین ابزارها برای تحقق این سند اعتقاد و باور است که خوشبختانه بسیجیان ما دارای این روحیه می باشند.

فرماندار قوچان بیان داشت: ما امروز باید عوامل و موانع رشد و توسعه شهر را بشناسیم که به همین منظور می توانیم از این مجمع استفاده کرده تا آنها با جمع آوری و پالایش داده ها مصوباتی را ارائه دهند و دستگاههای اجرایی برای اجرایی کردن این مصوبات اعلام آمادگی کرده اند.

قامتی با اشاره به این نکته که هدف اقتصاد مقاومتی کم مصرف کردن نیست بلکه استفاده مطلوب از منابع می باشد افزود: برای تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی باید هدف را مشخص و گام های موثر و عملیاتی را در قالب یک مدیریت حرفه ای برداریم.

وی گفت: تفکر بسیجی تفکر همراه با شناخت و بصیرت است و هیچ جامعه ای به اندازه جامعه بسیجی به حاکمیت اعتقاد ندارد و بسیجی کسی است که دلش برای نظام می سوزد و به نظام اعتماد دارد.

وی ابراز داشت: بسیج یک تفکر و اندیشه ای است که با شناخت اولویت ها و شناخت مکان و زمان در قبال جامعه اسلامی احساس مسئولیت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار