خبرهای داغ:
نخستین باشگاه تیراندازی با اهداف پروازی خوزستان که به همت بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج دزفول آماده شده با حضور سردار سلیمانی در پادگان قدس دزفول افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۵۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:
سردار "یعقوب سلیمانی" مسئول هیئت
تیراندازی بسیج کشور در این مراسم، با اشاره به تاکید روایات و سیره ائمه اطهار بر آموزش تیراندازی گفت: اکنون در دنیا یکی از رشته های پر مدال در مسابقات جهانی، رشته تیراندازی است که متاسفانه در سالهای قبل از آن غفلت شده است.
وی افزود: باید فضاهایی برای تفریح سالم جوانان در نظر گرفته شود و این باشگاه های تیراندازی با ملاحظه مسایل ایمنی بهترین گزرینه هستند که باید در سراسر کشور گسترش یابند.
سردار سلیمانی اظهار کرد: استان خوزستان و شهرستان دزفول دارای ظرفیت های گسترده ای در این زمینه است و سازمان بسیج آمادگی کمک برای توسعه باشگاه تیراندازی دزفول و احداث چند باشگاه تیراندازی دیگر در سطح استان را دارد.
سرهنگ "عبدالامیر محتشمی راد" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز، ورزش را یکی از اولویت های مهم بسیج دانست و با تاکید بر نگاه ویزه بسیج به ورزش گفت: بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج دزفول اقدامات خوبی برای ارتقا و گسترش امکانات ورزشی در سطح شهرستان انجام داده و موفق به موفقیت های فراوانی نیز در این امر شده اند.
وی با بیان اینکه باشگاه تیراندازی به اهداف پروازی دزفول، نخستین باشگاه تیراندایز در استان خوزستان است، گفت: نخستین مرکز استعدادیابی قایق سوارای استان نیز به زودی توسط بسیج ورزشکاران سپاه دزفول در این شهر افتتاح خواهد شد.
هیئت تیراندازی شهرستان دزفول بیش از ۶۰ عضو دوره دیده داشته که موفق به کس مقاماتی مختلف استانی و کشوری شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها