خبرهای داغ:
جانشین بسیج مستضعفین در حاشیه برگزاری کنگره سرداران و یکهزار شهید اندیمشک گفت: اینگونه یادوراه ها یکی از راههای انتقال فرهنگ شهادت به نسل های آینده می باشد.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۵۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:
سردار علی فضلی
  گفت: من به نوبه خود صمیمانه ترین قدرشناسی خود را از همه برادران و بزرگواران در برگزاری کنگره یکهزار شهید اندیمشک تقدیم کهنم که چه از نظر وحدت رویه و همه ارکان در برگزاری این کنگره انجام داده اند.

وی افزود: برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل های امروز و آینده راههای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها برگزاری این چنین یادواره هایی است.

جانشین بسیج مستضعفین گفت: نشر کتاب و ضبط خاطرات شهدا بویژه خانواده های معزز آنها از رزمنده ها می تواند، فرهنگ غنی دفاع مقدس را به جوانانمان انتقال دهد.

وی افزود: اندیمشک و خوزستان همانطور که امام (ره) فرمودند حق خود را به اسلام ادا کردند، و آن هم در سایه اطاعت از ولابت و امامت بود، در مقابل تهاجم دشمن در ابتدای جنگ ایستادند، و تا پایان جنگ هم در دفاع شرکت داشتند و هم در خدمت رسانی به رزمندگان توفیق زیادی نصیبشان شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور تصریح کرد: امیدوارم مورد رضایت حق قرار بگیرد، و یک نکته هم اینجا باید مورد توجه قرار گیرد، برادر بسیار بزرگوارم سردار شاهوار پور فرمانده عزیز سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برای هماهنگی و توفیق حضور در این کنگره شهدا برای اولین بار توفیق شد به کربلای معلی مشرف بشوم و نائب الزیاره همه شما و همه شهدا و رزمندگان بودم.

وی ادامه داد: عهدی در کنار مزار سید و سرور شهیدان بسته شد که در این مراسم یادواره شهدا حضور پیدا کنیم، امیدوارم اقدام و تلاش همه شما در انتشار این فرهنگ غنی به مقصد خدا پسندانه ای برسد.

سردار فضلی افزود: امروز کاروانها راهیان نور از اقصی نقاط کشور و گیتی برای زیارت کربلا های ایران شهدای عزیز که در اینجا مجاهده کردنند، و قدمگاه رزمندگان عزیز شرف توفیق پیدا می کنند، لذا امیدورام به توسعه کمی و کیفی این نقاط یادمانی که در اندیمشک چند نقطه برجسته وجود دارد، پرداخته شود.

وی در پایان گفت: پادگان دوکوهه به بهترین وجهه ممکن معرفی می شود و شور و حال وصف ناپذیری دارد، پادگان شهید کلهر روبروی دوکه هم به لطف خدا همین حس و حال را دارد، ما باید پل کرخه و معراج شهدا را به یاری خداوند و با مساعی مردم عزیز شهرستان و استان برای بازدید سایر عزیزان مهیا کنیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها