فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، حفظ آسایش و امنیت مردم را خط قرمر نیروی انتظامی دانست و از برخورد قاطعانه با قانون شکنان در چهارشنبه آخر سال خبرداد.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۳۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار نورعلی یاری با بیان اینکه شعار نوروزی امسال نیروی انتظامی"آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی" است گفت: در ایام نوروز تمامی نیروهای انتظامی استان از گشت موتوری، پیاده و خودرویی گرفته تا پلیس راهور، معاونت اجتماعی و پلیس سایبری برای تامین امنیت و آسایش مردم بسیج شده‌اند.

وی برگزاری نشست های مشترک کاری با واحدهای صنفی ، ارائه آموزش به دانش آموزان و نشست علمی برای کاهش آسیب ناشی از مخاطرات چهارشنبه آخر سال را از اقدامات انجام برای ایجاد امنیت و آرامش در پایان سال عنوان کرد.

سردار یاری از تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی علیه السلام در استان به منظور انسجام بخشی مطلوب‌تر در ارائه خدمت و تامین امنیت خبر داد و گفت: امسال بیش از 17 ایستگاه پلیس در ورودی‌های استان و امکان زیارتی و سیاحتی برای ایجاد نظم و امنیت، ارائه راهنمایی، خیرمقدم گویی به مسافران مستقر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در شاخص های امنیتی و انتظامی از استانهای امن کشور محسوب می شود واین امنیت حاصل فرهنگ مردم استان، وظیفه شناسی پلیس، اهتمام رسانه ها به مسائل اجتماعی و دیگر عوامل موثر در تقویت امنیت عمومی اعلام شده است.

ارسال نظرات