خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۰۵۵۶۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نقدی در مراسم جشنواره ملی سرزمین نور اظهار کرد: در جنگ جهانی دوم آلمان‌ها بمب‌های شیمایی را مورد استفاده قرار دادند و هزاران نفر را قتل عام کردند. در حلبچه هم هرچه بمب شیمیایی بر سر ما ریختند ساخته دولت‌های ظالم غربی بود.

وی ادامه داد: دشمن عاجز شده و دیگر سربازی برای او باقی نمانده است، کسی وجود ندارد که برای پرچم آمریکا جان بدهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حمایت‌های آمریکا از تروریست‌ها را جبران خسارت‌های خود خواند و تصریح کرد: آمریکایی‌ها تروریست‌های تکفیری‌ را به عنوان پیاده نظام به جان شیعه انداخته‌اند تا خسارات خود را تلافی کنند چرا که آنها سربازانی مثل صدام و مبارک را از دست دادند و به ناچار به تکفیری‌ها امید بستند.

نقدی عنوان کرد: می‌خواهند شکستی را که قبلا نتوانستند به طرق دیگر به اسلام و ایران تحمیل کنند با توسعه شبکه‌های اجتماعی و خبری مخرب جبران کنند.

وی افزود: آن‌ها ذلیل و خار شده‌اند که پناه به سپر رسانه و تبلیغات آورده‌اند، اسکار، برلین و کن همه سر در یک آخور دارند و از رژیم منحوس پهلوی ارتزاق می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: به همین خاطر به جای لقب‌های «سر» و «شوالیه» که به فتنه‌گران و فساق کشور ما می‌دهند ما نیز از این به بعد به آلمان‌ها لقب «جمهوری شیمیایی آلمان» می‌دهیم.

سردار نقدی ابراز داشت: آلمان‌ها به وزارت خارجه ما گله نکنند که چرا در امور داخلی ما دخالت کردید چون آن‌ها هم وقتی وارد کشور ما شدند در امور داخلی ما دخالت و از فتنه گران حمایت کردند. اگر این آزادی است پس ما هم آزادیم و این لقب را به آن‌ها می‌دهیم.

نقدی با اشاره به اظهارات تفرقه‌افکنانه یکی از مسئولین دولتی پیرامون نفوذ ایران در کشورهای منطقه تاکید کرد: برخی‌ها گفتند این آقا را عزل کنید و دیگران هم مطالب دیگری مطرح کردند اما باید بدانیم این اظهارات خیانت است و باید کسی که به امت اسلام خیانت می‌کند و عامدانه حرف‌های تفرقه‌افکنانه می‌زند در دادگاه صحرایی محاکمه کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این شرایط طلایی و مودتی را که برای امت اسلام به وجود آمده است، تلاش می‌کنند برهم بزنند اما ما باهم هستیم و این توطئه‌ها نتیجه جواب نخواهد داد و هر توطئه‌ای که می‌کنند بیداری امت اسلام بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها