خبرهای داغ:
فرمانده تيپ 12 قائم (عج):

فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گسترش يابد

فرمانده تيپ 12 قائم (عج) تأكيد بر ترويج فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان يك نياز ضروري در جامعه امروز بايد نشر و احيا شود.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۰۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
سردار سيدمرتضي قاسم‌زاده در گفت‏ وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار كرد: حضور در مناطق عملياتي تأثيرات شگرفي را در روح و روان انسان دارد.

وي افزود: بازديد از مناطق عملياتي در حقيقت جلوه‌اي از انتقال تجربيات و حقايق و وقايع و سبك زندگي حاكم در دوران دفاع مقدس به نسلي است كه دوران جنگ و جبهه و تقابل مستقيم با دشمن را درك نكرده‌اند و بي شك اين انتقال تجربه در برهه كنوني كه جوانان و نوجوانان مورد تهاجم نرم دشمنان قرار گرفته‌اند؛ بسيار كارساز و اثرگذار است.

فرمانده تيپ 12 قائم (عج)با تأكيد بر ترويج فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان يك نياز لازم و ضروري در جامعه امروز بايد نشر و احيا شود و عموم مردم بايد با ايثارگري‌ها و رشادت‌هاي رزمندگان آشنا شوند و بدانند كه چه خون‌هايي در راه حفظ انقلاب و دستاوردهاي آن به زمين ريخته شده تا امنيت و آرامش فعلي حاصل شود.

سردار قاسم‌زاده در ادامه با اشاره به احيا و بازسازي پادگان قائمه در دزفول گفت: امسال براي نخستين بار پادگان قائميه ويژه كاروان‌هاي راهيان نور استان سمنان آماده پذيرايي و ميزباني از بسيجيان ومردم حاضر در مناطق عملياتي مجدداً‌ احيا و بازسازي شده است.

وي با اشاره به اينكه پادگان قائميه تيپ 12 قائم (عج) سمنان در جاده دزفول به شوشتر مستقر است، گفت: رزمندگان اعزامي از استان سمنان پس از آموزش در مقر پادگان قائميه آماده حضور در گردان‌هاي مناطق عملياتي مي‏شدند.

فرمانده تيپ 12 قائم (عج) از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده در پادگان قائميه را تبيين نقش تيپ 12 قائم (عج) در دوران دفاع مقدس عنوان كرد.

سردار قاسمزاده بيان كرد: احيا و بازسازي پادگان قائميه را تداعي گر خاطرات حضور رزمندگان استان سمنان در اين مقر براي مردم و خانواده‌هاي شهدا است.

وي در پايان با اشاره به برپايي يادمان شهدا در پادگان قائميه، گفت: تيپ 12 قائم (عج) يادماني را جهت ارائه فعاليت‌هاي فرهنگي با نام شهدا برپا كرده است كه اين فعاليت‌ها در قالب كليپ، بروشور در اختيار عموم بازديدكنندگان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها