امام جمعه خرم‌دره گفت: راهیان نور بهترین راه شناخت نسل جوان از خلق و خوی شهیدان است.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۲۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
حجت‌الاسلام محمود نورپور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور سالانه با حضور علاقه‌مندان و زائران در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور در طول چند سال گذشته برنامه‌های مختلفی برای زائران برگزار می‌کند، تصریح کرد: مردم به ویژه نسل جوان استقبال خوبی از این اردوها دارند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و امکانات اردوهای راهیان نور تاثیر مثبت و بسزایی بر نسل جوان خواهد داشت، ابراز داشت: زائران با حضور در مناطق عملیاتی با روحیات و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه به اهمیت حضور روحانیان، طلاب و راویان در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: حضور روحانیون و طلاب باعث تقویت مسائل دینی و اعتقادی زائران می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه راویان در اردوهای راهیان نور حوادث و عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را به زائران بازگو می‌کنند، تصریح کرد: راویان وصایای شهدا و اهداف آنها را از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بازگو می‌کنند.

نورپور با اشاره به اینکه راویان تخصص لازم را در این زمینه دارند، ابراز داشت: راویان اردوهای راهیان نور در کلاس‌های مختلف آموزشی شرکت داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: هر چقدر فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و ... حضور پرباری در اردوهای راهیان نور داشته باشند به همان نسبت نیز اطلاع و اگاهی آنها از دوران هشت دفاع مقدس افزایش می‌یابد.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به اینکه زائران از مناطق مختلف عملیاتی همچون فکه، چزابه، شلمچه، طلائیه، والفجر 8 و...بازدید می‌کنند، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول اردو برای زائران برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌هایی همچون یادواره شهدا، مسابقات مختلف، نمایشگاه عکس و کتاب و ... برای زائران برگزار می‌شود.

نوروپور راهیان نور را بهترین راه شناخت نسل جوان از خلق و خوی شهیدان دانست و اظهار داشت: تقویت ایمان و اعتقاد نسل جوان از دستاوردهای فرهنگی راهیان نور است.

وی در پایان اذعان داشت: امید است برگزاری اردوهای راهیان نور سبب آشنایی هر چه بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و دفاع مقدس شود.

ارسال نظرات