خبرهای داغ:
مسئول دفتر دانشجویی علی آباد کتول :

160 نفر از دانشجویان علی آباد کتول به مناطق جنوب کشور اعزام شدند

مسئول دفتر دانشجویی علی آباد کتول گفت : 160 نفر از دانشجویان علی آباد کتول در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۵۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ مصطفی فندرسکی مسئول دفتر بسیج دانشجویی علی آباد کتول گفت : راهیان نور هر سال نسبت به سال گذشته از لحاظ کمیت و کیفیت بهتر برگزار میشود.

وی درادامه افزود : به برکت شهدا و نفس گرم آنها و همچنین نفس امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری این مسیر ریل گذاری شده است و جوانان با قدم گذاشتن در مسیر شهدا از سنگر انقلاب دفاع می کنند و آن را خالی نمی گذارند.

فندرسکی اذعان کرد : حرکت در این مناطق به منزله پشتیبانی از ولایت فقیه است و می توان چنین بیان کرد که راهیان نور خطر ناک ترین عنصر برای خنثی کردن حیله های دشمنان اسلام است که قصد ضربه زدن به اسلام ناب محمدی را دارند.

وی تصریح کرد : جوانان دانشجو با قرار گرفتن در مسیر شهدا طوری تربیت می شوند که اگر فردا مسئولیتی را بر عهده گرفتند به آن خیانت نکنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی علی اباد کتول در پایان یاد آور شد : یاران خمینی با کمترین امکانات و تجهیزات و با خلوص نیت توانستند بزرگترین ضربه را به دشمنان بزنند وهمانطور که امروز سردار سلیمانی خاری شده است در چشم دشمنان ما نیز می توانیم با پیروی از آنان در عرصه های مختلف دشمن را ناامید کرده و بیشترین صدمه را بر پیکره وجودی آن وارد سازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها