جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و آئین تجلیل از سربازان نمونه تیپ مردم پایه 44 قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۵۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام با هدف تجلیل از سربازان نمونه یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم فرهنگی که با اجرای سربازان وظیفه تیپ مردم پایه 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد، سردار علی محمد اکبری، فرمانده تیپ به ایراد سخن پرداخت و اهمیت دوران خدمت مقدس سربازی در نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی فقیه را تبیین کرد.

سردار اکبری، با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در تاكيد اهميت خدمت سربازی، اظهار کرد: دوران مقدس سربازی نیاز ملت و کشور در زمان جنگ و صلح می باشد و اهمیت این خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران که ام القرای جهان اسلام می باشد و از هرسویی مورد هجمه دشمنان و استکبار می باشد دارای اهمیت بالاتری است.

وی، با یادآوری رشادت های نیروهای وظیفه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: سربازان بخشی از بدنه اصلی نيروهای مسلح نظامی و انتظامی هستند که برای ايجاد و حفظ امنيت در كشور تلاش می کنند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید ولی الله موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه 44 قمربنی هاشم علیه السلام نیز با تأکید بر اینکه سرباز زینت اقتدار کشور است، افزود: دوران سربازی فرصت مغتنمی است که جوانان عزیز میتوانند در عرصههای مختلف به پویایی و رشد برسند و پس از اتمام این دوره با توکل به خدا و اندوختههای خود با گامهایی استوار و محکم وارد جامعه شوند و هریک در توسعه کشور نقشآفرینی کنند.

حجت الاسلام موسوی، دوران سربازی را دوران رشد و توانمندسازی سربازان در عرصه هاي مختلف دانست و تأکید کرد: این دوران، اولين و مهمترين گام برای استقلال و خودكفايی جوان است.

وی، سربازی را فرصتی برای برای تمرين و افزايش آمادگی جوانان برای مسئوليت پذيری در خانواده و جامعه دانست و گفت: جوانانی که به خدمت مقدس سربازی اعزام می شوند، در این دوران با بسیاری از واقعیت های اجتماعی آشنا می گردند و میزان تحمل آنها در برابر مشکلات افزایش می یابد.

گفتنی است: اجرای نمایش، پخش کلیپ، قرائت نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا، و تجلیل از سربازان نمونه تیپ مردم پایه 44 قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر برنامه های جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام در این یگان بود.


ارسال نظرات