یکصد نفر از خواهران بسیجی شهرستان بروجن، عازم بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند تا با آرمان های والای شهدای کربلای ایران تجدید میثاق کنند.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۵۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه شهرستان بروجن، گفت: کاروان یکصد نفره در بدرقه اين کاروان به گفت: اين کاروان متشکل از ۱۰۰ نفر از خواهران بسیجی شهرستان می باشد که با دو دستگاه اتوبوس عازم بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی، افزود: زایران سرزمین نور به مدت سه شبانه روز از مناطق عملیاتی فتح المبین، والفجر8،‌ اروند رود، مشهدالشهدای شلمچه و منطقه شوش بازدید می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن، از همراهی راویان و روحانیون تبلیغی به همراه این کاروان خبر داد و تأکید کرد: اکیپ های امدادی و تدارکاتی برای رفاه حال زایران سرزمین نور در نظر گرفته شده و تمهیدات امنیتی برای سلامتی این کاروان اندیشیده شده است.

وی، با اشاره به برنامه های فرهنگی معنوی ویژه اردوهای راهیان نور، گفت: حضور زایران در رزمایش هنری رزمی بصیرتی ستارگان زمینی در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز از دیگر برنامه های اردوهای راهیان نور به شمار می رود.


ارسال نظرات