فرمانده سپاه ناحیه پاسداران گچساران با اشاره به همکاری سپاه با نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت ایام نوروز، گفت: 7 سالن ورزشی سپاه و همه مقرهای آن جهت استقبال از مسافران نوروزی آماده است.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۶۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی مردم و مسئولان گچساران جهت همکاری و پشتیبانی در خصوص برگزاری رزمایش «محمد رسول‌الله» و یادواره 360 شهید شهرستان، اظهار کرد: تلاش و همکاری مسئولان در پرپایی رزمایش محمد رسول‌الله(ص) که با حضور 10 گردان به مدت دو روز برگزار شد، بسیار خوب و جای تقدیر فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه این رزمایش توسط گردان‌های مختلف در دفاع از کوی و برزن و مبارزه با اغتشاشات و دشمن‌ستیزی‌ها و... عملیات‌های مختلف اجرا می‌شد، افزود: از جمله اولویت‌ها و اهداف مهم برگزاری این رزمایش بالا بردن توان رزمی و نیروی مبارزه نیروهای بسیجی در این شهرستان بوده است.

*آمادگی 7 سالن ورزشی سپاه جهت استقبال از مسافران نوروزی

فرمانده سپاه پاسداران گچساران در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و با تاکید بر ضرورت زمینه‌سازی بهترین امکانات جهت اسکان و استقبال از مسافران نوروزی، با بیان اینکه در ستاد تسهیلات سفر شهرستان نهاد آموزش و پرورش  وظیفه سنگین اسکان مسافران را بر عهده دارد، تصریح کرد: ضمن تقدیر از تعامل خوب سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با این نهاد، امسال سپاه پاسداران نیز در این خصوص همکاری خوبی خواهد داشت.

انصاری بیان کرد: سپاه پاسداران گچساران در بحث پشتیبانی در تسهیلات نوروزی، تعداد 7 سالن ورزشی و همه مقرهای سپاه آماده اسکان و استقبال از مسافران نوروزی در راستای همکاری با ستاد تسهیلات خدمات سفر است.

*همکاری سپاه با نیروی انتظامی در برقراری امنیت ایام نوروز

این مسئول با اشاره به همکاری سپاه با نیروی انتظامی در برقراری امنیت ایام نوروز، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه ناحیه گچساران از ابتدای تعطیلات نوروزی در حرم مطهر بی‌بی حکیمه خاتون (س) در کنار نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت زائران مستقر خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در ایام مذکور را امری ضروری خواند و گفت: این ایام فرصت مطلوبی جهت معرفی شهرستان به مسافران و زمینه‌سازی جهت حضور گردشگران و زائران در این شهرستان است.

انصاری در ادامه سخنان خود ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام حزن‌‌انگیز فاطمیه، از استقرار نیروهای امور فرهنگی سپاه در مرقد مطهر بی‌حکیمه خاتون(س) در این ایام خبر داد و افزود: با توجه به تقارن این ایام سوگ و ماتم با روزهای پایانی سال و روزهای آغازین سال نو، حفظ حرمت این ایام توسط عموم مردم امری ضروری است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر عاشورایی برگزار کردن ایام فاطمیه، اذعان کرد: مردم و مسئولان باید ضمن حرمت نگه داشتن این ایام، در راستای تبیین سبک زندگی این بانوی والامقام و شناخت شخصیت بیبی دوعالم(س) اهتمام ویژه داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: امور فرهنگی سپاه ناحیه گچساران در ایام فاطمیه با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف و متناسب با این ایام در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه خاتون(س) آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

ارسال نظرات