به همت بسيج سازندگي سپاه فتح انجام شد

افتتاح كتابخانه عمومي «اميد» خيرآباد گچساران با گنجايش 20 هزار جلد كتاب + تصاوير

كتابخانه عمومي«اميد» خيرآباد گچساران به همت بسيج سازندگي سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استاني و نماينده مردم در مجلس، با گنجايش 20 هزار جلد كتاب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۷۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
روز گذشته با حضور نماينده مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي و ساير مسئولان استاني و شهرستاني كتابخانه عمومي اميد خيرآباد در گچساران افتتاح شد.

در اين مراسم رضا رنجبر مسئول بسيج سازندگي سپاه فتح استان كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به رسالتي كه بسيج سازندگي براي خدمت به روستاهاي كشور دارد، اظهار كرد: اكنون بسياري از خدمات در روستاها توسط بسيج سازندگي انجام مي شود.

رئيس بسيج سازندگي سپاه فتح استان كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: امروز و در اقدامي فرهنگي توسط بسيج سازندگي استان كتابخانه عمومي اميد خيرآباد گچساران افتتاح مي شود كه اعتبارات آن 322 ميليون تومان بوده است.

اين مسئول گفت: زيربناي اين طرح 170 مترمربع و ديواركشي آن به طول 116 متر بوده كه محوطه آن 700 مترمربع است.

رنجبر افزود: مجري طرح بسيج سازندگي سپاه فتح استان كهگيلويه و بويراحمد است و تجهيزات آن توسط بنياد علمي و آموزشي قلم چي به صورت وقف عام تدارك ديده شده كه گنجايش 20 هزار جلد كتاب را دارد.

رئيس بسيج سازندگي سپاه فتح استان كهگيلويه و بويراحمد به اقداماتي كه بسيج سازندگي سپاه فتح در اين استان در دستور كار دارد اشاره كرد و با بيان اينكه برخي از اين پروژه ها به اتمام رسيده و برخي ديگر در دست اجرا و اقدام هستند به تعدادي از طرح هاي تمام شده اشاره كرد و گفت: احداث 10 باب مسجد يكي از اقدامات اجرا شده در سطح مناطق مختلف استان بوده است.

رنجبر افزود: احداث دو باب خانه عالم و چهار باب خانه بهداشت و همچنين دو باب كتابخانه و يك باب غسالخانه از ديگر اقدامات ما در سال 93 براي خدمت به روستاييان در بسيج سازندگي استان كهگيلويه و بويراحمد بوده است.

اين مسئول سپس به پروژه هاي در دست اجراي بسيج سازندگي استان اشاره كرد و گفت: احداث 9 باب مصلي در استان از اقدامات بزرگي است كه بسيج سازندگي آن را دنبال مي كند و در حال اجراست.

رئيس بسيج سازندگي سپاه فتح استان كهگيلويه و بويراحمد به تشريح ساير اقدامات در دست اجرا پرداخت و گفت: احداث سه باب يادمان شهداي گمنام از ديگر اقدامات به شمار مي رود.

ارسال نظرات