احمدراستينه، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری از اعزام بیش از 500 دانشجوی داوطلب به اردوهای جهادی درنوروز 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۹۲۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج  دانشجویی استان، با اعلام اين خبر به اهداف برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: تلاش برای محروميت زدايی، ترويج سبک زندگی اسلامی، تبيين فرهنگ توليد واشتغال و  استفاده از تمام ظرفیت های مردم روستاهای محروم در جهت توسعه اشتغال و کارآفرينی را  از مهمترين اهداف اعزام اين گروهها به شمار می رود.
احمد راستینه افزود: اعزام دانشجويان به اين اردوها ازتاريخ اول فروردین94 شروع و تا  پایان تعطیلات نوروزی یعنی 15 فروردین ادامه خواد داشت.
وی، ادامه داد: در اين مدت 505 نفر از دانشجویان داوطلب بسیجی خواهر و برادر در قالب 8 گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم محروم، عازم مناطق قلعه سوخته و پشت کوه فلارد لردگان، ميانکوه، ديناران و قلعه رشيد اردل و مشايخ کيار می شوند.
راستينه با اشاره به محورهای فعاليت اين گروههای جهادی، فعاليت های عمرانی، پزشکی، توسعه مراکز فرهنگی، آموزشی، عقيدتی و بصيرتی را از مهمترين جنبه های فعاليت گروههای جهادی برشمرد.
مسئول بسيج دانشجويی استان درادامه گفت: اين تعداد دانشجو از دانشگاههای پيام نور سراسر استان، دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه علمی کابردی استان به مناطق محروم اعزام خواهند شد.
گفتنی است: همزمان با حضور یک تيم پزشکی از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی در منطقه ميانکوه اردل برای ارائه خدمات پزشکی به مردم آن منطقه، گروه جهادی دیگری به رنگ آميزی مدارس این منطقه می پردازد تا فعالیت جهاد نوروزی 94دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت و درمان مردم محروم توأم گردد.

ارسال نظرات