راهیان نور/58

اعزام 20نفر از خادمان خواهر به اردوهای راهیان نور

برای آماده سازی اردوگاه زنجانیان 20 نفر از خادمان خواهر زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۰۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسج از زنجان، امسال به مناسبت ایام نور5 هزار نفر ازخانواده ها و اقشار مختلف زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

این زائران در قالب کاروان های مختلف و همچنین از شهرستان های استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از یادمان مختلف بازدید می کنند.

از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان، زنده نگا داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان دفاع جانانه و غیورانه جوانان کشور به نسل های بعد ، روشنگری در خصوص ابعاد مختلف جنگ تحمیلی، بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن به منظور تقویت روحیه جهاد وشهادت، تجدید پیمان با شهدا وآرمان های امام خمینی و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و مشاهده عینی آثار جنگ در آخرین نقطه مرزی کشور است.

بازدید از آثار بجامانده از دوران دفاع مقدس، آشنای با محورهای عملیاتی دفاع مقدس، آشنای با سرداران، فاتحان و شهدای دفاع مقدس، شرکت در رزم ها و عملیات های نمادین،احیای تفکر والای دفاع مقدس و فرهنگ بسیجی، ایجاد آمادگی روحی جوانان در قالب اردوهای نظامی وکریم از مقام والای شهدا و حماسه سازان دفاع مقدس نیز از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات