فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان جدید برای حوزه مقاومت بسیج چاروسا احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۴۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰

سردار یدالله بوعلی عصر امروز در سفر به چاروسا و بازدید از حوزه مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج این منطقه با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگوی زنان است و این بانوی شهیده در خانه‌داری، تربیت فرزندان، شوهرداری، برخورد اجتماعی و در دفاع از حق و ولایت‌مداری یک نمونه کامل و اسوه حسنه بوده‌اند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی با اقتدار و افتخار به استکبار جهانی نه می‌گوید به دلیل اعتقاد و باور قلبی به خداوند و اهل بیت (ع) است.

وی افزود: بسیجی یعنی همه مردم و جامعه؛ همان‌طور که می‌بینید در همه حال بسیجیان آماده هستند و جوانان بسیجی توانستند با انجام رزمایش اقتدار بزرگ بسیج را بار دیگر به نمایش بگذارند.

بوعلی با بیان اینکه بسیج مأموریت دارد تا در همه عرصه‌ها ایفای نقش کند تاکید کرد: از بین بردن فقر و حل مشکلات مردم یکی از عواملی است که بسیج و سپاه در جهت تحقق آن تلاش می‌کند و امیدوار است که این ماموریت را هم به خوبی به پایان برساند.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بسیج با کمک مردم در عرصه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، آبادانی و سازندگی و بهداشت و درمان حضوری تأثیرگزار دارد.

وی در پایان از احداث ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج چاروسا خبر داد.

ارسال نظرات